Median Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 (redigerat) Här är jag igen, men nu med Dreamhack Skellefteå III! Japp, DH i Skeå igen, nån som ska dit? Plats: Expolaris i Skellefteå. Kostnad: 480kr. Platser: 1000. Längd: 3 dagar ( .. Trodde det skulle vara 4 som förra gången det var i Mars ). När: Sportlovet 6-8 mars. Jag ska själv dra dit, inte så dyrt heller. Redigerat 13 December 2008 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Förmodligen ska jag dit igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Jag har för långt dit :( Bor i JKPG. Fast här är ju riktiga Dreamhack ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 14 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Svetsloppan: Då kanske vi ses där! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.