Ludvig Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Hej jag undrar vad era karaktärer heter på oblivion + Rasen Min heter Septimus Och min ras är imperial Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 (redigerat) Är det inte lite roligare om man får mer info? Namn: Síbell Tinúviel Ras: High Elf Kön: Kvinna Stjärntecken: The Mage Klass: Spiriturer (egen: Blandning mellan krigare och magiker) Level: 5 (köpte spelet igår) Guilder: Mage Guild, The Arena. Fighters Guild står på tur. Vapen: 1h silver yxa. Speltid: Ca 5h Mall: Namn: Ras: Kön: Stjärntecken: Klass: Level: Guilder: Vapen: Speltid: Redigerat 15 December 2008 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Är det inte lite roligare om man får mer info? Namn: Síbell Tinúviel Ras: High Elf Kön: Kvinna Stjärntecken: The Mage Klass: Spiriturer (egen: Blandning mellan krigare och magiker) Level: 5 (köpte spelet igår) Guilder: Mage Guild, The Arena. Fighters Guild står på tur. Vapen: 1h silver yxa. Speltid: Ca 5h Mall: Namn: Ras: Kön: Stjärntecken: Klass: Level: Guilder: Vapen: Speltid: Namn: Orlan Ductus Ras: Imperial Kön: Man Stjärntecken: Warrior Klass: Paladin Level: 24 Guilder: Blades Vapen: Umbra Speltid: ~200h Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Namn: kommer inte ihåg då jag har pajat skivan... Ras: Kajith Kön: Man Stjärntecken: Thief Klass: Custom made Thief Level: Typ 15 eller nått Guilder: Högsta i DB, Arena och Thief guild Vapen: Ett enchantat Dwarven Long tror jag Speltid: typ 20-30h tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Uppdaterat: Namn: Síbell Tinúviel Ras: High Elf Kön: Kvinna Stjärntecken: The Mage Klass: Spiriturer (egen: Blandning mellan krigare och magiker) Level: 9 (Har bara kört KotN och klarat ut det) Guilder: Mage Guild, The Arena. Fighters Guild står på tur. Vapen: The Crusaders Mace och Sköld. Rustning: Full Crusader Relics. Speltid: Ca 15h Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Jag kommer ihåg när jag spelade Oblivion.....är sugen på att köpa spelet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Köp GOTY så du får med KotN. Tycker att KotN är helt fantastiskt. Men så är jag väldigt svag för heliga riddare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Namn: Farsight Ras: Argonian Kön: man Stjärntecken: thief Klass: Blood Raven Level: 20-30 Guilder: Blades, drak brotherhood, thiefs guild Vapen: deadric bow Speltid: vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SilentPrince Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 (redigerat) Namn: Darrow Ras: WoodElf Kön: Man Stjärntecken: The Warrior Klass: Knight Level: 32 Guilder: Alla Vapen: Umbra Rustning: Madness Armour Häst: Shadow Mere (armored) Speltid: ca 100-150timmar Main Quest klar: JA Edit: Patcher: BattleHorn Castel, Mehrues Razor, Thieves Den, FrostCrag Spire och Horse armor pack! Redigerat 17 December 2008 av SilentPrince Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Namn: Tom Riddle Ras: Wood Elf Kön: Man Stjärntecken: The Thief Klass: Custom, allt tvärtemot det jag använder mest, altså om jag brukar använda blade så har jag blunt som main skill, Dark Lord kallar jag den Level: ca 4 Guilder: Dark Brotherhood, Thieves Guild, Mages Guild, Fighters Guild Vapen: båge och shortsword, kommer inte ihåg vilka, antagligen fine steel shortsword som jag har moddat i mages guild Speltid: vet inte riktigt, kanske 20h Lite Harry Potter-inspirerad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Har typ samma som förut. Har iallafall Guild Wars nu så det blir väl till att försöka klara ut Oblivions Main Quest på jullovet nu så det känns som man "klarat" spelet i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Namn: Marcus (Mitt IRL namn xD) Ras: Nord Kön: Kille Stjärntecken: The Warrior Klass: Paladin (Krigare) Level: 42 Guilder: Högsta ranken i alla :) Vapen: Enchanted Daedric Axe Speltid: ca 70 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.