shoobree Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 I'm in. Gamertag: TwiinX Har tyvärr inte Halo 3. Spelen som jag har: FIFA 09, FlatOut Ultimate Carnage, GTA IV och Gears Of War 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Jag är gärna med på halo 3 :) Gamertag: Saftblandaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Ganska många redan :) hoppas det kommer fler :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 (redigerat) jag skulle gärna varit, men det är så jävligt att mitt live går ut den 22 december :o :( dock så kan jag vara med med min andra liveprofil kom jag på nu:) GAMERTAG: filiposie jag har dock inte halo 3 EDIT: Det går inte att lägga till mej som vän :o:S Redigerat 19 December 2008 av ShigeruMiyamot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 jag skulle gärna varit, men det är så jävligt att mitt live går ut den 22 december :o :( dock så kan jag vara med med min andra liveprofil kom jag på nu:) GAMERTAG: filiposie jag har dock inte halo 3 Då får du vara med på nåt annat spel. Vi har en del folk nu, men fortsätt att ösa på med era gamertags! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 om jag fixar gold och en nätverkskabel kan jag vara med, har halo 3 och lost planet. gamertag: arak0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 om jag fixar gold och en nätverkskabel kan jag vara med, har halo 3 och lost planet. gamertag: arak0 Låter bra! Jag skriver upp dig så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Vet inte om jag kan hooka på någon spelkväll eftersom min xbox ska bli hämtad snart, men adda mej gärna endå! :) Gamertag: Viktor0226 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Vet inte om jag kan hooka på någon spelkväll eftersom min xbox ska bli hämtad snart, men adda mej gärna endå! :) Gamertag: Viktor0226 Will do. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Synd... Får mitt live gold 24de och har inte halo 3 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Synd... Får mitt live gold 24de och har inte halo 3 :( Du kan ju lira gta IV med oss. Skapa ett nytt gamertag så får du ju en gratis månad. Funkar dock bara 3 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Hur länge orkar ni sitta uppe och spela halo 3 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.