prophet Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Jag sov. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 känndes knappt av i småland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 16 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 den var alldeles lagom och rolig, mer sådana. såvida det inte var ryssarna, då får de sluta :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Jag sov som en stock, som vanligt på morgnarna. Men något stämde inte när jag vaknade! :o Min kudde låg på golvet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Sånt kan väl hända. Det händer saker under marken, förstår ni vad jag menar? :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Sånt kan väl hända. Det händer saker under marken, förstår ni vad jag menar? :<nej..du får nog förklara mer :) anyway..jag vaknade av det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Haha, det känns inte till stockholm ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Jag bor i Hultsfreds kommun i Småland. Jag märkte inget. Det var nog för att jag sov. Farsan hade hört något dovt muller när han var ute. Det är väl Danmark som äntligen försöker ta tillbaka Skåne :D det tror jag med... hehehe :lol: :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.