TuggaBananWTF Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Jag brukar skriva Onödigt inlägg & Bryter mot regel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 skriver typ; "detta är spam", "finns samma tråd redan", "han är en komplett idiot, plocka bort han med en gång". XD samma, ibland skirver jag bara "§3.1" och skickar iväg några gånger skrev jag Brödrost och Kaviar m.m. eftersom jag tyckte det var självklart att tråden skulle låsas men då fick jag en tillsägelse Synden straffar sig själv =D Tror du har missuppfattat det där med att synden straffar sig själv, att han skrev kaviar straffade ju inte honom utan en mod straffade honom för att han skrev kaviar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Jag brukar skämta till det och skriva fula saker i den rutan.Men fy på dig då. On-Topic: Tyckte dom gamla reglerna var lättare att hålla koll på... Dom var tydligare. Agree. Nu har det blivit lite slafsigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Jag brukar skämta till det och skriva fula saker i den rutan. Men fy på dig då. On-Topic: Tyckte dom gamla reglerna var lättare att hålla koll på... Dom var tydligare. Agree. Nu har det blivit lite slafsigt. jo men det är ju för att de flesta inte klarar av att använda lite sunt förnuft och gör allt för att hitta kryphål i reglerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Jag brukar skämta till det och skriva fula saker i den rutan. Men fy på dig då. On-Topic: Tyckte dom gamla reglerna var lättare att hålla koll på... Dom var tydligare. Agree. Nu har det blivit lite slafsigt. jo men det är ju för att de flesta inte klarar av att använda lite sunt förnuft och gör allt för att hitta kryphål i reglerna. Självklart att man måste vidta åtgärder för det. Får väl läsa på lite mera antar jag.Blev bara lite förvirrad när det kom pangpoff bara, fortfarande inte lärt mig "paragraferna" (§). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Har MAX anmält 3 gånger. Jag vill inte vara en skvallerbyta/snicher som ni :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 har anmält en gångg bara, då var det en självklar varning :P OnT: jag skrev onödig tråd bara :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Låser tråden då det har kommit ett svar och för att undvika flera onödiga inlägg. F.ö. så är det bättre ifall man har gjort 4546 anmälningar (om de va seriösa) än om man bara har gjort 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg