Hoppa till innehåll

Guitar Hero


Viruz256
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Payback

Om ni tittade på hemsidan kan ni notera

 

Score Hero lists the following songs as confirmed Guitar Hero: Metallica tracks:

 

Inte att det är alla låtar.

 

this game's roughly 45-song tracklist will be comprised of more than just Metallica songs, including other bands that have been influential throughout the metal group's nearly 30-year history.

 

Och listan är typ 20låtar... så börja inte gråta än.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

Idag fick jag reda på releasdatumet!! Det kommer till sverige 28 Februari!! Jag frågade på Gamestop

Jag tror inte Gamestop har nån tidsmaskin eller nått för att veta när saker släpps... Om gamestop vet och inte neversoft vet så är nått fel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag fick jag reda på releasdatumet!! Det kommer till sverige 28 Februari!! Jag frågade på Gamestop

Jag tror inte Gamestop har nån tidsmaskin eller nått för att veta när saker släpps... Om gamestop vet och inte neversoft vet så är nått fel.

 

ööö.. okej, men när jag frågade när det skulle komma sa de:

 

Bra fråga. Det skulle ju komma i höst men det blev ju försenat. Sedan kollade hon på datorn och sa att det kom 28 februari.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag fick jag reda på releasdatumet!! Det kommer till sverige 28 Februari!! Jag frågade på Gamestop

Jag tror inte Gamestop har nån tidsmaskin eller nått för att veta när saker släpps... Om gamestop vet och inte neversoft vet så är nått fel.

 

ööö.. okej, men när jag frågade när det skulle komma sa de:

 

Bra fråga. Det skulle ju komma i höst men det blev ju försenat. Sedan kollade hon på datorn och sa att det kom 28 februari.

 

Om det skjutits upp en gång kan det väl skjutas upp igen... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag fick jag reda på releasdatumet!! Det kommer till sverige 28 Februari!! Jag frågade på Gamestop

Jag tror inte Gamestop har nån tidsmaskin eller nått för att veta när saker släpps... Om gamestop vet och inte neversoft vet så är nått fel.

ööö.. okej, men när jag frågade när det skulle komma sa de:

 

Bra fråga. Det skulle ju komma i höst men det blev ju försenat. Sedan kollade hon på datorn och sa att det kom 28 februari.

 

Om det skjutits upp en gång kan det väl skjutas upp igen... <_<

 

Jo, det är klart men det är planerat att komma 28 februari, men självklart kan det bli uppskjutet igen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

Ja såg precis på en hemsida att man kan få guitar hero metallica till jul typ om man förhandbokar innan den 22a december på denna hemsidan vet ej om de e riktigt...http://www.gameshop.se/?page=description&ref=pricerunner&id=49572

Notera: Leverans 2009
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

Har för mig de ska komma vintern 2009.. sorry to burst your bubbles ;)

men ingen vet antar jag..lol

Nej Q1 2009 = Vintern (asså januari-februari, inte november-december)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...