MaryJane Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 är rädd för raketer nu mera efter en läbbig upplevelse förra året :( Det va ju synd, du får sitta inne å kolla ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 ah :D hellre det än att få raketer i fejset :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 (redigerat) Min pappa har fått för sig att smällare är olagligt och inte får säljas. Väldigt jobbigt då jag gilar att smällare. Redigerat 18 December 2008 av HolyHunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Alla fyrverkerier, smällare etc är olagliga om man är under 18 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Alla fyrverkerier, smällare etc är olagliga om man är under 18 år. ... jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Min pappa har fått för sig att smällare är olagligt och inte får säljas. Väldigt jobbigt då jag gilar att smällare.Men du borde veta att din far gör inte det för att vara taskig eller dum, han gör det antingen för att han bryr sig mycket om dig och har upplevt kanske saker med fyrverkerier som inte är så trevliga. Eller så är han skitgirig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Va med kompisarna bomba brevlådor o annat kul. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Wow gangsta ! Blir väl att fira nyår med goda vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 smällare har varit olagliga i fler år nu. spränga saker troligen.kul som f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Wow gangsta ! Blir väl att fira nyår med goda vänner. I know :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 smällare har varit olagliga i fler år nu. spränga saker troligen.kul som f*n. nix, däremot de som endast innebär en knall, typ kinaskott. för att undgå det är det bara att lägga till en knastersvans eller dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 man växer ifrån det... jag gillade smällare när jag va mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.