Gäst Golden Star Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 vilken bana är bäst på gta2s nivå1, nivå2 och nivå3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Det var så himla längesen jag spelade GTA2! Spelar istället 3:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Det var så himla längesen jag spelade GTA2! Spelar istället 3:an! jag har redan 3:an på ps2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 svara på frågan istället! den svåraste tycker jag är bana 2... dom andra är enkla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Det var väldigt länge sen jag spelade det, men jag tror det var bana 2. Ett av dom bästa uppdragen var när man skulle in i fängelset tycker jag, det var väl bana 2 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 spela gta vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 GTA VC ÄR SÄMST!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Nivå 3 tyckte jag bäst om när jag spelade GTA2 för en j*vla massa år sen !! Men några saker var bättre i GTA2 än i 3an och VC. Tex pansarvagnen. I GTA3 och VC ser den urlöjlig ut. Och i 2an kunde man köpa machineguns och sånt till bilen. Det skull vara kul om kunde göra det på GTA3 och VC !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 :ph34r: 3:an och 2:an mn ettan är inte så rolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Nivå 3 tyckte jag bäst om när jag spelade GTA2 för en j*vla massa år sen !! Men några saker var bättre i GTA2 än i 3an och VC. Tex pansarvagnen. I GTA3 och VC ser den urlöjlig ut. Och i 2an kunde man köpa machineguns och sånt till bilen. Det skull vara kul om kunde göra det på GTA3 och VC !! var kan man köpa vapen?? :o :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.