Northwest Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 tjenare igen,vilka banor finns ubåten på och sen har jag ett prob till,mitt 1942 kraschar när jag ska starta en local server. nån som kan hjälp mig med det,hade varit tacksamt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TrippelX Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 har för mig att de finns på 3-4 banor fast de finns inte när man ska spela offline bara online och LAN. Kan inte hjälpa dig med att ditt spel kraschar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) mm men vilka?tror iwo jima är en iaf. hittade den nu på Midway Redigerat 20 December 2008 av Thug4Life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TrippelX Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Spela ju 1942 24 7 för ut men gick över till bf2. Midway har du rätt i. Iwo Jima tror jag inte då det e mest en inf&flyg strids bana. Guadal Canal finns det en på. Det e jag fullt säker på, sen finns det inga mer jag kommer på. Vad heter du förresten på 1942? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 tack för den ochså :D jag heter Hunter men som sakt har jag lite problem med internet,nån som kan länka till senaste patchen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 nja, testa googla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg