0013 Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Ett obvious troll lyckas trolla er. GG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Alltså vill ni döda honom bara för att inte gillar svennar ? Jag är också en blatte med jag respekterar er förutom några j*vla rasister som finns över allt f*n. Men jag erkänner det där var faktiskt dum gjort men vad ska man göra... Men förstår du inte? Han e ju f*n en rasist själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) Ett obvious troll lyckas trolla er. GG Mighty troll, who is? http://www.the-planets.com/star-biography/yoda_biography_3.jpg Redigerat 19 December 2008 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Hur dumma kan folk vara egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Fattar inte?! Om han hatar Sverige så mycket, varför flyttar han inte? För dyrt att köpa flygbiljetter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Fattar inte?! Om han hatar Sverige så mycket, varför flyttar han inte? För dyrt att köpa flygbiljetter? Kanske det du. Eller så blir han mobbad i skolan, eller så får han IG i svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Lol hahahahaahahhaah, checkade en av hans video, han är 22 år och ny i Sverige. Han har aldrig gåt i skolan. Videon är riktigt rolig kolla: http://se.youtube.com/watch?v=dspltO_mNSU&...re=channel_page Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 (redigerat) Han gorde en ny andvändare bara för att lägga upp denna video, och jag känner ochså för att döda han ! Redigerat 22 December 2008 av Profit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 om han hatar sverige så mkt kan han väll sticka tillbax till sitt kamel land Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Fett omogen :s Man blir så j*vla less på sånna som gör sånt skit! /Senshi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Segt...det här är en sån film som förtjänar att bli hatad, precis som guld kompassen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Min gissning på den här videon: Den är helt enkelt falsk. Troligen någon svensk person som tyckte det skulle vara kul att skamfila invandrares rykte ännu mer eller som helt enkelt inte tänkte. Den verkar lite för överdriven för att vara trovärdig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.