Gäst Eru Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Lacuna Coil, aye? Det var min 5:e Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 FC:ade Lay DOwn nu, den jäveln har jag fan kämpat med nu i 1 vecka XD för jag har hela tin börjat med 7th tier och neråt låtarna för att avsluta med 3-6th tier. Men nu bytte jag och då fick jag min älskade FC på den hahaha XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 FC:ade Lay DOwn nu, den jäveln har jag fan kämpat med nu i 1 vecka XD för jag har hela tin börjat med 7th tier och neråt låtarna för att avsluta med 3-6th tier. Men nu bytte jag och då fick jag min älskade FC på den hahaha XD Lay Down is teh easy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Lay Down is teh easy. no shit wai. I has knows thatz. Buts I has leik, failed at when it ies RB->hammerons->YO and so on, I missed the blu hammer on, and then it was..teh fail. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Mina FC:ade är: monsoon (ghwt) expert hit me with your best shot (III: Lor) expert slow ride (III:Lor) expert Cherub rock (III: lor) EXPERT Through the fire and flames (III: Lor) Hard Det var dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Mina FC:ade är: monsoon (ghwt) expert hit me with your best shot (III: Lor) expert slow ride (III:Lor) expert Cherub rock (III: lor) EXPERT Through the fire and flames (III: Lor) Hard Det var dom! ye rite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Mina FC:ade är: monsoon (ghwt) expert hit me with your best shot (III: Lor) expert slow ride (III:Lor) expert Cherub rock (III: lor) EXPERT Through the fire and flames (III: Lor) Hard Det var dom! Har du FC på ttfaf på hard tror jag nog du har lite fler FC's än Slow Ride, cherub rock och Hit me with your best shot på GH3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Min kompis FCade klart hela GHA igår, och är därmed den andra i sverige att göra det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 fan vad soft Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 FC på They Say på GH5 igår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Fc på Toxicity på expert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg