StatiX Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Trummor GH WT Easy: Alla Medium: Alla Hard: Alla utom en Expert: Nästan alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 (redigerat) Eas;when you were young,miss murder Medium;scools(stavning) out Hard; slow ride Expert;ingen Redigerat 6 April 2009 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 http://www.scorehero.com/scores.php?user=3...me=5&diff=4 see for yourself ;) OBS!! F.C.P.R.E.M.I.X. kan jag klara hela tiden nu =P har bara aldrig orkat lägga upp poäng och sånt ifall man inte får länka sidor så, kan väl en Mod ge mig PM så tar jag bort det =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 FC:ar nästan Impulse, men det är det där cpsolot jag aldrig lär klara ;D Så, jag får väl hålla mi till 97% D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drumhero Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Alla på Alla guitar hero!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Alla på Alla guitar hero!!!!!! På easy eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drumhero Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Expert! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Expert! Snackar du trummor eller gitarr? För ditt namn tyder på det förstnämnda, och jag tvivlar på att du kan FCa ALLA låtar på ALLA GH-spel på expertgitarr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 1. Vilken spel pratar ni om? GH3, GHWT, GH:OT......?? GH:OT:D....`? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 de flesta antagligen ~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 GH1: Stellar, Infected och några fler. (j*vla skit H-O/P-O system) GH2: Massa ... GH3: gig 1-3 (utom Rock 'n Roll all nite. Har 100% men ingen FC) Same Old Song and Dance, La Grange, The Metal, Black Magic Woman. (Har FC:at mer, men jag kommer inte på några fler :P) GHWT: La Bamba (Gitarren overstrummar hela tiden, så jag har inte fått det på någon mer.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 GH1: ingen GH2: killing in the name of GH3: Schools out GHWT: Alla(nej faktikst har jag bara FC på crazy train(både bas och gitarr)) GH:M: nothing else matters Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg