Tonfisksallad Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Förjävligt svårt att FC:a Beautiful Mourning på Expert GH:M... Någon som gjort det? >.< Jag håller på att FC:a Fade to Black, det är bara solot jag missar på -.- Skitdrygt med ett par delar i de som påminer om en del av introt på Cliffs of Dover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 FCade alla låtar på metallica förutom Fight fire whit fire och one solot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 FCade alla låtar på metallica förutom Fight fire whit fire och one solot Du skojar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Du .. det har jag glömt.. Men ABC, Chinese Democrazy har jag på bild, så dom för tillfället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Sightread FC på Limelight och Red Barchetta, expert vocals. Fast jag har ju lyssnat på de låtarna fem miljoner gånger, så... :B Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Jordan på expert i GH2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Ja det har jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg