Toelpen Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Vart kan jag ladda ner Guitar Hero gratis till min mobil (k550i) har tittat på zedge hittade inte vill inte ladda ner via torrents osv.. vill kunna ladda ner det snabbt och slänga in vida kablen på minesskortet länka försten får alla mina fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Det är olagligt att ladda ner någonting som kostar. Köp det till exempel på Jamba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toelpen Skrivet 18 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Ladda ner via zedge osv som är gratis länka -.-. Pallar inte köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Ladda ner via zedge osv som är gratis länka -.-. Pallar inte köpa Om du får tag på en länk till Guitar Hero till mobilen är det en olaglig uppladdning. Var försiktig så du inte bryter mot §3.7, Moderatorerna på fuska.se är väldigt stränga. §3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toelpen Skrivet 18 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Thahah ja vill ha en vanlig j*vla länk jävel så www.zedge.net är olagligt då ? . OFG -.-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Nej, jag tror att Zedge endast ger ut gratis spel, teman etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toelpen Skrivet 18 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Guitar hero = SPEL! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Guitar hero = SPEL! ;)Ett spel som kostar, ger någon ut det gratis är det en olaglig nerladdning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Exakt. KÖP spelet istället för att gå och snylta efter det på forum med tydliga regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 (redigerat) om du ska köpa det, var välldigt nog med att du inte går med på ngt avtal. men om du ska ladda ner det olagligt så tänk för faen... Redigerat 18 December 2008 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Tror det är bäst att köpa.. men du kan få för det, mamma sa att jag fick dator förbud osv flr jag laddade ner ett spel.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Tror det är bäst att köpa.. men du kan få för det, mamma sa att jag fick dator förbud osv flr jag laddade ner ett spel.. :( Du har då en riktigt skum morsa som hellre köper spel åt dig än låter dig få hem dem gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.