jontiponti Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Vad tycker du om spelet? Är det bra några missar eller är det helt värdelöst? Skriv vad du tycker... (´`-´-´).___..-´´-._ `6_ 6 )´ ´ ´`-. ´`` .`-.__.`) (_Y_.)´. ._. .) `._ ´.`-._..´ _..`--´_..-./ ´ /--´_.´ ,´ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 helt okej.. fast det kunde varit fler banor.. och så skulle man kunna slåss också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Som KazeN^,det e helt okej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 det er getebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 De Får ++++ av 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 det är väl kul får 8/10 av mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 jag ger det 2 av 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 jag ger det 2 av 100 Du gillar inte Mario va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Antagligen inte... Jag ger det typ 5/10 Hurra, 100 inlägg!!! :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabi Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 det blev en äcklig känsla av att man inte kan vrida vända hoppa o slåss som man kunde göra innan.fem minuter av att jag hade köpt det sprungit hem o lagt på den så minskade dens spelbarhet dramatiskt,så efter ett tag(ett kort tag) kommer det bara bli ett till dammigt spel på hyllan tillsammans med luigis manison o några till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Enkel men så jobbigt när man måste klara av t ex bana 2 för att komma vidare. Annars ganska roligt. 6½/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 helt okej faktiskt men jag vill hellre se mario 128 det får 8/10 av mig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg