WishCookie Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Hej jag undrar om Norton är ett dåligt virus program? Svara inte bara ja eller nej utan Motivera svaret så jag fattar vad ni menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 (redigerat) Ja, Norton var ett av de ledande anti-virusföretag förut. Nu är de väldigt dåliga. Deras program tar upp mycket processorkraft, har inget bra säkerhetssystem och hittar inte alls lika många virus som ett antivirusprogram borde. Redigerat 18 December 2008 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Prövade norton 2009 internet secure. Det segade bara ner när man skulle tex, ladda något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 18 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Men vad ska jag göra för jag har Norton :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 http://www.fuska.se/forum/Innan_Du_Skriver...lp-t114040.html Gå ner till säkerhetsdelen vid länkarna och välj några av programmen jag rekommenderar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Norton är ett välldigt segt antivirus pogram. vi har det på en annan dator, sen när den ska göra sin dagliga genomsökning eller ngt så går det kanppt att spela spel på datorn för det segar ner allt! nej har hellre F-secure som jag har på denhär datorn. det funkar bra, har bara fått en trojan en gång sen jag skaffa F-secure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Mitt norton brukar inte "sega ned" datorn alls. Iaf inte sen jag laddade ned uppdateringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Kör med Nod 32, funkar skit bra, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Norton är ett välldigt segt antivirus pogram. vi har det på en annan dator, sen när den ska göra sin dagliga genomsökning eller ngt så går det kanppt att spela spel på datorn för det segar ner allt! nej har hellre F-secure som jag har på denhär datorn. det funkar bra, har bara fått en trojan en gång sen jag skaffa F-secure. F-Secure suger också, du måste förstå att även om anti-virusprogrammet inte upptäcker något virus betyder det inte att det kan finnas någonting där. Jag kan också göra ett virus som egentligen upptäcker bara ett virus men säger att det upptäcker alla i hela världen. Då kan jag också säga: Jag har gjort ett antivirus som är skitbra, jag har inte fått virus en enda gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Hej jag undrar om Norton är ett dåligt virus program? Svara inte bara ja eller nej utan Motivera svaret så jag fattar vad ni menar. Inte virus, ANTIvirus. haha :] han vill göra vrius. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 19 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) Hej jag undrar om Norton är ett dåligt virus program? Svara inte bara ja eller nej utan Motivera svaret så jag fattar vad ni menar. Inte virus, ANTIvirus. haha :] han vill göra vrius. Edit: Redigerat 19 December 2008 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Kan nån säga vilken e bäst? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.