kalkyl Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 (redigerat) haha man kan ju fuska på typ alla spel :D Speciellt dem när man ska dra musen i en bana :D Du kan ju f*n inte ens stava till uppdatera eller smileys Redigerat 20 December 2008 av kalkyl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Jag vet att det är felstavat. Och jag vet det där med flash spelen där du drar musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalkyl Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Jag vet att det är felstavat. Och jag vet det där med flash spelen där du drar musen. Aja du har ju några år på dig att bli bättre.. bra för en 12 åring iallafall ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Aa. Kommer ju lära mig mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Jag vet att det är felstavat. Och jag vet det där med flash spelen där du drar musen. Aja du har ju några år på dig att bli bättre.. bra för en 12 åring iallafall ^^ Spelen var bra för en 12 åring, men stavningen var HEMSK för en 12 åring.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Du kansek ska börja använda divs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 ka fixa sidans text vid nästa upptatering. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 haha man kan ju fuska på typ alla spel :D Speciellt dem när man ska dra musen i en bana :D Du kan ju f*n inte ens stava till uppdatera eller smileys Du kan ju inte heller stava till det. Det stavas "smilies". Jag måste hålla med de andra. Du har usel engelska, både stavning och grammatik. Antingen börjar du vara koncentrerad på engelska lektionerna eller så gör du helt enkelt inte engelska spel. Jag tror det är lättast så. Jag måste faktiskt säga att jag tror inte du har scriptat dem spelen helt själv. Jag är ganska säker på att du har kopierat och klistrat in koden från någon tutorial sida du har hittat och sedan gjort "banorna" eller vad man nu ska kalla dem, själv. Sedan har du kallat dem för dina egna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Jag har skrivet koden själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalkyl Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Jag har skrivet koden själv. Vad använde du för program då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DenSmarte Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 (redigerat) Du blandar engelska och svenska med en blandning av grammatik fel samt stavningsfel. Spelen är ganska underhållande, men tre av dem är ju likadana? (Förutom färger, banorna) annars är det väl okej, men seriöst be din mamma om att rätta till din text och när det gäller "mus" spelen borde du ändra att man styr en boll, kvadrat eller liknade, fast det bestämmer du själv ;) Redigerat 26 December 2008 av DenSmarte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Usel smiley guide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.