CrippLE Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 (redigerat) Jag tycker inte man ska basera nån persons skicklighet på stats. Ena minuten kan du ha 9 - 0 och andra 9 - 10. Det gäller ju att vara först och trycka på knappen (och förstås sikta, heh.) Redigerat 1 Januari 2009 av CrippLE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Det varierar, ibland så är det skicklighet ibland tur och ofta otur. Jag brukar få 23 x 3 (10 rounds). Men husko, det där är ju DM. :P På en Dm får man ju 76x20 osv. 10 rounds? Snälla, när kör man 10 rounds på en pcw? Man kör antingen 12 eller 15, och kör du public, vilket inte är en så stor bedrift så är det tid innan mapchange. Du suger, bara att erkänna. I lol'd irl. :lol: Om du nu inte visste så finns det servers som har att man bara kör 10 rundor totalt. Bara för att du är skitkass på css, så är det ingen orsak till att påstå att jag suger. ''/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Det varierar, ibland så är det skicklighet ibland tur och ofta otur. Jag brukar få 23 x 3 (10 rounds). Men husko, det där är ju DM. :P På en Dm får man ju 76x20 osv. 10 rounds? Snälla, när kör man 10 rounds på en pcw? Man kör antingen 12 eller 15, och kör du public, vilket inte är en så stor bedrift så är det tid innan mapchange. Du suger, bara att erkänna. I lol'd irl. :lol: Om du nu inte visste så finns det servers som har att man bara kör 10 rundor totalt. Bara för att du är skitkass på css, så är det ingen orsak till att påstå att jag suger. ''/ Err what? Ah, jaså >.< såklart det finns public servers där man kör 10 rundor. Kevve menade någ cal och andra ligor, för bra spelare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) Det varierar, ibland så är det skicklighet ibland tur och ofta otur. Jag brukar få 23 x 3 (10 rounds). Men husko, det där är ju DM. :P På en Dm får man ju 76x20 osv. 10 rounds? Snälla, när kör man 10 rounds på en pcw? Man kör antingen 12 eller 15, och kör du public, vilket inte är en så stor bedrift så är det tid innan mapchange. Du suger, bara att erkänna. I lol'd irl. :lol: Om du nu inte visste så finns det servers som har att man bara kör 10 rundor totalt. Bara för att du är skitkass på css, så är det ingen orsak till att påstå att jag suger. ''/ Err what? Ah, jaså >.< såklart det finns public servers där man kör 10 rundor. Kevve menade någ cal och andra ligor, för bra spelare. Ja, men när f'n sa jag att jag kör i ligor ??! :huh: Redigerat 2 Januari 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Det varierar, ibland så är det skicklighet ibland tur och ofta otur. Jag brukar få 23 x 3 (10 rounds). Men husko, det där är ju DM. :P På en Dm får man ju 76x20 osv. 10 rounds? Snälla, när kör man 10 rounds på en pcw? Man kör antingen 12 eller 15, och kör du public, vilket inte är en så stor bedrift så är det tid innan mapchange. Du suger, bara att erkänna. I lol'd irl. :lol: Om du nu inte visste så finns det servers som har att man bara kör 10 rundor totalt. Bara för att du är skitkass på css, så är det ingen orsak till att påstå att jag suger. ''/ Err what? Ah, jaså >.< såklart det finns public servers där man kör 10 rundor. Kevve menade någ cal och andra ligor, för bra spelare. Ja, men när f'n sa jag att jag kör i ligor ??! :huh: Kevve menade att du suger för att du kör public och att det inte är något att skryta om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Det varierar, ibland så är det skicklighet ibland tur och ofta otur. Jag brukar få 23 x 3 (10 rounds). Men husko, det där är ju DM. :P På en Dm får man ju 76x20 osv. 10 rounds? Snälla, när kör man 10 rounds på en pcw? Man kör antingen 12 eller 15, och kör du public, vilket inte är en så stor bedrift så är det tid innan mapchange. Du suger, bara att erkänna. I lol'd irl. :lol: Om du nu inte visste så finns det servers som har att man bara kör 10 rundor totalt. Bara för att du är skitkass på css, så är det ingen orsak till att påstå att jag suger. ''/ Err what? Ah, jaså >.< såklart det finns public servers där man kör 10 rundor. Kevve menade någ cal och andra ligor, för bra spelare. Ja, men när f'n sa jag att jag kör i ligor ??! :huh: Kevve menade att du suger för att du kör public och att det inte är något att skryta om. Jag skröt inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 lol wtf. Ägd. Både mihker och kevve Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 w/e, allting för Kevve ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 (redigerat) Senast jag spelade så hade jag 54-4 :) ÄGde_Nuub_.bmp Redigerat 15 Januari 2009 av jagekung Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Senast jag spelade så hade jag 54-4 :)Ganska failat att dö 4 gånger mot bots/afk va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Senast jag spelade så hade jag 54-4 :)Ganska failat att dö 4 gånger mot bots/afk va? lol för det första så e det f*n inte bots det ser du på pingen och för det andra så nej dom var inte afk men asså bara drf man äger dom så måste dom inte vara bots eller afk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Jag kör typ aldrig public.. Men när jag gör det så brukar jag få runt 13 x 6. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg