Sport Disasters, World's most amazing videos och Simpsons
Tittar På Tv6
Måste dock säga att "Whacked out Sports" är den värsta skit jag någonsin sett...
En irriterande röst som kommenterar ett fall på en rodeo tävling som man får se 3 gånger efter varandra...
↗ till inläggetAgree, man får inte glömma ljudeffekterna heller : >Måste dock säga att "Whacked out Sports" är den värsta skit jag någonsin sett...
En irriterande röst som kommenterar ett fall på en rodeo tävling som man får se 3 gånger efter varandra...
jag pallar för f*n inte mer simpsons ar sett alla avsnitt minst 2 gånger. dom visade Family Guy förut VARFÖR SLUTADE DOM ?! Family Guy är lätt bättre än Simpsons men en show jag inte får nog av är Stargate Atlantis ;)
Simpsons ftw!
↗ till inläggetMen ofta att du sett alla simpson avsnitt.jag pallar för f*n inte mer simpsons ar sett alla avsnitt minst 2 gånger. dom visade Family Guy förut VARFÖR SLUTADE DOM ?! Family Guy är lätt bättre än Simpsons men en show jag inte får nog av är Stargate Atlantis ;)
Simpson och Family Guy
↗ till inlägget↗ till inläggetVärldens mest värdelösa program..tv 6 var bara bra när den just hade kommit för då visade dem kenny vs speny 24/7.
Kollar bara på 6:an när det går någon bra film eller simpsons går.
f*n du är alltid så negativ. men w/e det där var bara min åsikt.
2 and half man
Miami Ink
2½men
...uppskattar jag
↗ till inlägget↗ till inläggettv 6 var bara bra när den just hade kommit för då visade dem kenny vs speny 24/7.
Världens mest värdelösa program..
Kollar bara på 6:an när det går någon bra film eller simpsons går.
f*n du är alltid så negativ. men w/e det där var bara min åsikt.
Jag är varken negativ eller otrevlig, hört talas om ärlighet?
Om du får lämna din åsikt så får jag lämna min åsikt utan att bli kallad negativ.
Sen så har börjat få tycke för Miami Ink
↗ till inläggethar hört att de ska läggas ner btw :)dom visade Family Guy förut VARFÖR SLUTADE DOM ?! Family Guy är lätt bättre än Simpsons
My name is Earl
2 and a half men
Family Guy
Simpsons
Miami Ink
Gör 6an värd, det som dock gör att jag aldrig kollar på tv är att dom typ 75% av tiden har typ sci-fi serier vilket är typ det sämsta som finns.
brukar kolla på "Våra värsta år" hysteriskt roligt. Hjärta Al Bundy <3
↗ till inläggetdröm vidare, det har redan lagts ner 2 ggr o de ska inte hända igen.↗ till inläggethar hört att de ska läggas ner btw :)dom visade Family Guy förut VARFÖR SLUTADE DOM ?! Family Guy är lätt bättre än Simpsons
Svar till folk som inte vet varför family guy sluta : Dom körde säsong 4-6 som dom inte visat förr, det kommer ju börja igen snart ( 29 januari typ )? Inte så länge tills säsong 7 är färdig då kommer dom säkert visa den : )
My name is Earl
2 and a half men
Family Guy
Simpsons
Miami Ink
Is the shit :)