prophet Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 En hästpyamas för två år sedan av min snart senila farmor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Hmm, tror nog att det var en Batman leksak som alla barn på dagis fick. Den var inte tråkig att leka med på den tiden men inte det bästa jag har fått. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 fick en stor fet sten en gång, var på skämt men endå inget kul att få:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Fick razy frog racer 2 när jag var 13 <_< värkligen inget man ville ha då...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Hm, jag vet inte faktiskt. Fast en gång fick jag Lego Star Wars General Griolds (eller hur det stavas) skepp. men den var hur usel som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Sämsta? Man ska väl uppskatta det man får? Det är ju själva tanken som räknas. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Sämsta? Man ska väl uppskatta det man får? Det är ju själva tanken som räknas. ;)Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Väst. Har inte använt den. Alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Spiderman piamas av farmor när jag var 12. Men jag är glad för det är ju tanken som räknas. Fasst jag inte gillar spiderman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Otacksamma ni är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 (redigerat) Otacksamma ni är...Vadå otacksamma, man kan fortfarande tycka mindre om saker man får.t.ex om man hoppas på nått länge så får man typ nån skitsak man aldrig använder. Redigerat 23 December 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 det semsta ja fått e en två dagar gammal sushi låda och en cheddar ost, det värsta är at det e sant <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.