KuroKaktus Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Hej. Jo jag tänkte se hur många som har slutat med wow här på fuska.se. Anledningen att jag la den här var för att om jag lägger den i wow forumet kommer det någ inte lika många och svarar. Jag har slutat med wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Jag har också slutat... Tog inte bort gubben som vissa brukar göra iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Har slutat...två gånger. Jag körde för cirka två år sedan. Tröttnade och tyckte inte det var värt pengarna. Spelade för ett tag sen i år också. Spelade bara i tre månader. Slutade för att jag inte ville fastna mer i WoW och så ville jag ha tid att köra vanliga spel och vara mer med kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Slutade 3 gånger men vart sugen på o lvla 80 så jag började igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 aldrig slutat, spelar 2 år i sträck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Jag slutade för 2 veckor sen har tröttnat på Wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Man ska ju inte ta bort acc. Man kan ju få en slant fört. Även om det inte är en hög man kan iaf kanske få 100kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Om ni kollar på blocket så ser ni att vissa säljer gubbar för 1500kr, lvl 70. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Har bara spelat 10 dagars. Har funderat väldigt länge på att spela seriöst. Men efter som ja tvekar på om ja ska eller inte ska. Så sket jag i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Bra vall tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) Spelade nån dag sen så tyckte jag det sög och slutade. Fast det räknas inte att för jag började inte riktigt spela kan man säga. Redigerat 19 December 2008 av Bakar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 jag har också slutat, sluta för ca 1 månad sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.