KuroKaktus Skrivet 19 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Asså. Jag vill ha ett bra PVP spel och wow hade bra. Men jag vill ju inte betala för att bara spela PvP. Vet nån nåt bra PvP spel utan kostnad? Gå inte mer Offtopic tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Asså. Jag vill ha ett bra PVP spel och wow hade bra. Men jag vill ju inte betala för att bara spela PvP. Vet nån nåt bra PvP spel utan kostnad? Gå inte mer Offtopic tack. Google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Slutat nu, hinner inte med skiten längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Jag laddade ner trial för rätt länge sen och tyckte det var ganska kul. Så nu har jag köpt det. Har alltså bara slutat med trial. Off Topic: Hade varit kul med en omröstning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Kan man ändra det nu? IAF: Jag ska kanske köra guildwars så nu behöver vi inte snacka om pvp saken. Har kört guild wars men trötna för körde wow då :P men nu är det GW igen. IAF: Det var många som slutat. Ska kolla i andra forum med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 (redigerat) Sry vart 2 inlägg! Redigerat 20 December 2008 av jacob_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Jag har aldrig kunnat sluta! :( Jag har aldrig börjat heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Slutade för en månad sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.