ullbergan Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 jag har red alurt till win 2000 och jag kan inte få ljud varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Det är ju nåt fel.... Prova ominstallera säg till mig om det inte funkar... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Gå in på inställningar eller så har du inte högtalarna inkopplade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetalGearman Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Får du inget ljud,synd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Får du inget ljud i öronen eller...SKÄMTA BARA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Red Alert suger ju !! :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Du kanske tycker att Red Alert eller RA som det nu kallas för är tråkigt...men vi andra kanske tycker det är bra...Och om du inte gillar det spelet så kan du väl unvika att skriva i denna Topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 det står att mit ljud kort inte har support till ljudet i red alurt men jag kan köra cs med ljud varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Tråkigt för dej !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.