avatar22 Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) jag går i 5an.och jag har natsionella prov nästa termin tror du att jag klarar det? om du gör det så vilket betyg tror du att jag får?? ni får svar i februari:P om ni gissar vilket betyg jag får och har rätt så kan ni vinna 100fm Redigerat 19 December 2008 av avatar22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) Hur tusan ska vi veta om du är bra på matte/engelska/svenska? EDIT: Kom inte med dumma frågor som ''vilket betyg tror du att jag får??'' Redigerat 19 December 2008 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
avatar22 Skrivet 19 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) okda men du kan väl gissa. om du gissar och har rätt så kan du vinna 100fm eller mindre:P Redigerat 19 December 2008 av avatar22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 okda men du kan väl gissa. om du gissar och har rätt så kan du vinna 100fm eller mindre:PJag tar 150FM bara för ett någorlunda vettig svar, så räkna inte med några deltagare (Letar du efter billig ska du kolla flashback- Sliskigaste gatan på hela nätet). F.ö stavas det nationella så jag gissar IG i svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 du gör typ 100 onödiga trådar hela tiden... btw, hur ska vi f*n veta vad du kommer få? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Precis, du har rätt! Tusen onödiga trådar som: ''Gillar du blah blah'' ''Gillar du det å det'' Tusen stycken för f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Kass grammatik = IG Svenska. Engelska, måste vara lika dålig ? Matte = VG ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Få ordentligt med sömn 3 dagar innan proven, så klarar du dig. Inget svårt alls, matten behövde man bara lösa några gånger tabeller och inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 IG i svenska skulle jag gissa på. resten Godkänt. (Håller med andra att du gör för mycket onödiga trådar.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
avatar22 Skrivet 20 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 vet att jag gör det jag har slutat med det nu gorde det igår. och meningen med detta är att ni ska gissa:P jag tror att jag får: matte:vg- engelska:mvg svenska:vg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Du bad om våran åsikt, nu får du tåla den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 (redigerat) Sist jag kollade så fick man inte betyg i femman. Redigerat 21 December 2008 av Amo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.