Hoppa till innehåll

[ghwt] Vilken Föredrar Du?


Windnoob
 Dela

WHAT DO YOU PREFER???  

112 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • 2 månader senare...
  • Svar 67
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Som sagt tycker jag trummor är roligast, nog för att jag spelar på medium. Gitarr är också helt kul, spelar på expert allting :) Bas tycker jag är väldigt onödigt.. och vocals kan vara kul i låtar man tycker om.

 

Trummor - 10 poäng

Gitarr - 7 poäng

Vocals - 6 poäng

Bas - 2 poäng

 

PS: Jag vet att jag svarat på det här men jag har totalt ändrat åsikt, efter att jag prövade på Trummor och Vocals :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Trummor FTW! Klarar en del av dom svåraste låtar i RB på trummor...... ;P Ska försöka på Panic Attack någon gång..

 

Som sagt tycker jag trummor är roligast, nog för att jag spelar på medium. Gitarr är också helt kul, spelar på expert allting :) Bas tycker jag är väldigt onödigt.. och vocals kan vara kul i låtar man tycker om.

 

Trummor - 10 poäng

Gitarr - 7 poäng

Vocals - 6 poäng

Bas - 2 poäng

 

PS: Jag vet att jag svarat på det här men jag har totalt ändrat åsikt, efter att jag prövade på Trummor och Vocals :P

Jag spelar alltid på expert på trummor e.o.... Men på dom jävlig svåra låtarna kör jag på hard ;P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Vilken tycker du bäst om? själv tycker man om gitarr, men trummorna är inte så dumma heller.

vad tycker ni??

EDIT: DU BEHÖVER INTE HA SPELET !! Posta gärna...

Trummor, om ni vill veta varför så ee det för jag ee trummis i ett band (Hell In August)!!! Men annars ee jag solo-artist!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har bara guitar :( men sjunger mj varenda dag så sjung set vill jag ha har sjungit heal the world med klassen snart ska jag söka på skolan att sjunga smooth criminal.

 

 

snopp :D:D:D:D::DD:D::D:D:

hur omogen+problem?????
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...