kalkyl Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 (redigerat) Min nya seriösa hemsida som ska handla om webbdesign och programmering. Den har inte mycket uppe nu men det ska komma mer tutorials. Allt ska vara nytt.. alla tutorials ska skrivas av mig eller andra. Sidan är ju nu i tidigt beta stadium som ni ser kanske version beta 0.01 men tyckte det skulle vara kul om folk får se hur sidan kommer att utvecklas. Som det ser ut nu så skulle jag vilja ha någon eller några skribenter till sidan som kan skriva små tutorials men dem ska vara seriösa och helt frivilliga. Namn på vilka som har skrivit dem olika guiderna kommer självklart att finnas . Allt kollas igenom av mig själv innan det läggs upp. Allt på sajten ska kodas av mig själv. Sidan som snart ska övergå till php. www.kalkyl.110mb.com om det går bra för sidan så skaffar vi nog en riktig hemsida Redigerat 20 December 2008 av kalkyl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Färglatt. IRONIVARNING Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalkyl Skrivet 20 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Färglatt. IRONIVARNING aa det var det men inte längre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Jaj*vlar vilken seriös sida. Gratis webbhotell och gör reklam på fuska.se?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalkyl Skrivet 21 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 (redigerat) Jaj*vlar vilken seriös sida. Gratis webbhotell och gör reklam på fuska.se?! aa jag vet ^^ men någonstans så måste man ju börja ;) om det går bra så kommer vi nog att skaffa en riktig address Redigerat 21 December 2008 av kalkyl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Haha, och den där sidan ska handla om webbdesign xD Du är då rolig du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Haha, och den där sidan ska handla om webbdesign xD Du är då rolig du. ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knewt Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 (redigerat) EDIT: Det gick inte att ta bort inlägget? >_> Redigerat 22 December 2008 av Imbaknut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalkyl Skrivet 23 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Sidan är under konstruktion och den räknas komma upp i ny version om ett par timmar. Om någon vill hjälpa till med sidan eller bara är mer intresserad så kan vi snacka mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Sidan är under konstruktion och den räknas komma upp i ny version om ett par timmar. Om någon vill hjälpa till med sidan eller bara är mer intresserad så kan vi snacka mer. Har gått ett par timmar nu? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Släng in lite färger vetja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalkyl Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Släng in lite färger vetja! aa tycker också inte om färgerna så jättemycket ^^ Vill försöka komma på en bra färgkombination som funkar fint. Ledsen att det inte har hänt så mycket den senaste dagarna men det har varit jul skulle till farsan var hos släkten har inte haft så mycket tid över. Men nu ska vi starta upp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.