KuroKaktus Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 (redigerat) Hej. Jo jag skulle tycka det skulle va kul med en fuska spel kväll. Hade tänkt counter strike source. När tycker ni det ska va? Tror ni det blir innan julafton. IAF: Vi kan ju planera och se när det blir. MVH: Jacob!!! Deltagare: CS source. jacob_96 Husko TheDarkElf Vitdom ihabba123 Damel Katt Raptomex Ubuntu Mîhker Miyer Joel CS 1.6 p0wwA Husko WhiteWolf EDIT: Kan inte göra server för min source deceted server är buggad. =( DAG: SOURCE: tisdag. 1.6: Onsdag. Vi kör klockan 17:00 båda dagarna. Redigerat 2 Januari 2009 av jacob_96 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Skulle varit med om det hade varit 1.6. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Hej. Jo jag skulle tycka det skulle va kul med en fuska spel kväll. Hade tänkt counter strike source. Jag kan göra en server. När tycker ni det ska va? Tror ni det blir innan julafton. IAF: Vi kan ju planera och se när det blir. MVH: Jacob!!! Jag är med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Nicet. FridayPanda synd att inte du kan va med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 (redigerat) 100% Absolute Vara Med :D... Självklart är jag med. Jag tycker vi kör lite spel över Steam (Source baserade). Jag har Orange Box, Counter Strike Source och Left 4 Dead. Inte för att jag vet om L4D är Source baserat. Men det verkar använda sig av en modifierad version av Source Engine. Redigerat 21 December 2008 av TheDarkElf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 (redigerat) Jag kan vara med, kommer bara spela fram till 24:00. Om vi bestämmer oss för att spela på julafton är det tveksamt om jag kommer kunna spela då jag ska bort den dagen. Spel jag har: http://img244.imageshack.us/img244/976/gamesdc2.png Och om vi spelar ett source baserat spel vill jag bara informera er att det är fel på min dator och kanske någon gång under spelets gång crashar min dator och jag får starta om den. Satte idag in en ny fläkt i datorn då grafikkortets temp verkade vara över 70 grader Celcius. Redigerat 21 December 2008 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Inte på julafton ska bort hela dagen då till släkt. Kul att du är med Vitdom och att du är med TheDarkElf. Lägger till er! Jag har bara Cs source och Half life 2 defmatch och gmod jag skulle vilja köra. Dock har jag ju team fortres 2 på PS3. Men det får bli Counter strike source kväll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 (redigerat) Jag var dum som inte tog med mig datorn till mammsen lille... Men det kanske går att fixa om vi ska spela snart. jag tycker vi ska ha någon dag efter julafton. Då hinner vi bestämma oss och alla kan troligtvis vara med som vill vara med. Source Redigerat 21 December 2008 av TheDarkElf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Varför inte 1.6? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Jag kan göra en lista för 1.6 med då. Alla som vill spela 1.6 eller source måste skriva 1.6 eller source. OOPS: Jag kan inte på mellandagen för då ska jag till Stan (Linköping) Och köpa Edwin (Min sköldpadda =D) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Im on it, Source alltså ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Kan också vara med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg