5emtio4yra Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 (redigerat) Tjena, Är du duktig på Halo 3 (Matchmaking, Online) som vill sluta köra med N00BZ? Joina denna seriösa klan! Vi är inte riktigt klara med sidan, men om flera personer joinar, kommer vi att jobba hårdare med att få den bra. Desto fler Medlemmar, desto bättre sida! Länk: www.h3clan.t.k. (utan punkt mellan bokstäverna, då Fuska.se gör .t.k. till reklam. Admin @ H3clan 5emtio4yra @ Youtube Thaimackan @ Gamereactor.se Frågor här under! Ha en riktig bra gamerkväll, 5emtio4yra :P Redigerat 20 December 2008 av 5emtio4yra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Jag går gärna med :) Någon speciell skill som krävs? har just nu 41 highest skill 1200 exp. Gamertag: Phron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Jag kan tänka mig att joina, är redan med i en clan men har länge funderat på att lämna den. Brukar köra Custom Games och DLC. Gamertag: Marcu9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ollfaist Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 xbox live id: Reapent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rsplaya Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Gamertag:isak 97 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemart Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Jag kan gärna också gå med. ;) Gamertag(GT):InsideClone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 går gärna med, har inte mycket skill points efter som att inte har varit mycke på live men har tränat mycket så jag tror jag e redo;Xb360 live id:Killermachin3 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Går också gärna med! Gamertag: medusakill20 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Jag kan också gå med men jag kommer inte hjälpa varje som frågar och vill ha hjälp i TD. Men jag är gärna med på vanlig TS eller Social. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamani97 Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 (redigerat) Gamertag Shikamani97 ... vill joina... :D Redigerat 28 November 2009 av Shikamani97 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
h3ninja Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 tjaa ja kan görna joina ja e rättsåbra på halo kan joina ifall ni behöver medlemmar gametag:rupertrit adda gjärna :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg