Husko Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 (redigerat) Hej! Ska jag köpa denna luren? Htc touch diamond Redigerat 20 December 2008 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Hur ska vi veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 20 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Hur ska vi veta det?Undra om vad ni tycker om den värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Hur ska vi veta det?Undra om vad ni tycker om den värt att köpa? Jaha... Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 20 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Hur ska vi veta det? Undra om vad ni tycker om den värt att köpa? Jaha... Nej. Vf? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Den är dyr och har onödiga funktioner. Med en mobil ska man ringa, skicka sms och kanske spela något spel. Min mobiler håller fortfarande och funkar bra. Den kostade mellan 1000-1500 för 3 år sen. Köp en billigare mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 20 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Den är dyr och har onödiga funktioner. Med en mobil ska man ringa, skicka sms och kanske spela något spel. Min mobiler håller fortfarande och funkar bra. Den kostade mellan 1000-1500 för 3 år sen. Köp en billigare mobil.Hur länge har den varit ute 3 år? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 (redigerat) Hur ska vi veta det? Undra om vad ni tycker om den värt att köpa? Jaha... Nej. Vf? :) För att du undra, men om du vill kan jag svara Ja istället. Redigerat 20 December 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Den är dyr och har onödiga funktioner. Med en mobil ska man ringa, skicka sms och kanske spela något spel. Min mobiler håller fortfarande och funkar bra. Den kostade mellan 1000-1500 för 3 år sen. Köp en billigare mobil.Hur länge har den varit ute 3 år? :o det kan ju vara coolt med en gammal mobil också, jag har haft min i 3 år och ingen är på mig för att den är "ute" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Den är dyr och har onödiga funktioner. Med en mobil ska man ringa, skicka sms och kanske spela något spel. Min mobiler håller fortfarande och funkar bra. Den kostade mellan 1000-1500 för 3 år sen. Köp en billigare mobil. Hur länge har den varit ute 3 år? :o det kan ju vara coolt med en gammal mobil också, jag har haft min i 3 år och ingen är på mig för att den är "ute" 3310 är status lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 20 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 när kom moblien ut? Vill inte betala 5000 kr för 3 år gammal.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 halvår sen kanske. Kompis har den, jag gillar den inte, håller mig vid iPhone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.