w4nkarN Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Hej, jag är trött på min server pga av alla "pros" som tror dom kan nått -. -' Finns det någon server med bra PvE, och bra PvP? Spelar du på servern? Och vilken BG ligger den i? Tips plx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 http://tinyurl.com/8r4e65 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1337Gamer Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 stormscale Pvp , Magtheridion PvP , Khadgar , Vek'nilash pvp jag spelar på stormscale Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Maghteridon är nog en av dom bättre men samtidigt den mest överbefolkade servern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Ska du satsa pvp så gå stormscale, alliance vinner typ aldrig i den b-groupen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 raganros lugnt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Dunemaul PVP , där är horde ganska överlägsna. Har själv en horde på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 26 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Ska byta till Stormscale PvP för att dom har bra PvP, vad många har sagt :P men när jag ska byta server, ska jag bara logga in på WoW's hemsida. Gå på "payed tranfere" eller vaddetnuär och välja svenstomp(charen som ska flyttas) och välja "Stormscale PvP EU"? Och är det någon som spelar på Stormscale här, sånnafall. Får man joina ditt gillet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Ska byta till Stormscale PvP för att dom har bra PvP, vad många har sagt :P men när jag ska byta server, ska jag bara logga in på WoW's hemsida. Gå på "payed tranfere" eller vaddetnuär och välja svenstomp(charen som ska flyttas) och välja "Stormscale PvP EU"? Och är det någon som spelar på Stormscale här, sånnafall. Får man joina ditt gillet? Bra PvP = bra motståndare, det betyder nödvändigtvis att det blir bättre för dig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 26 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Bra PvP=Mycket PvP :P? Ofc att det blir bättre för mig. Min BG vinner alltid allies :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Stormscale = Horde vinner allt. (Cyclone är dock en av dom svåraste BG grupperna) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Jag spelar på Stormscale EU, kom till ~2k rating som mage. Spelar nu rogue på Stormscale. Skicka ett pm till Licali när du kommer dit :) Lite info om stormscale: Bästa PvPguild: ZOMBIES (Horde) Bästa PvEguild: Glamour (Alliance) Några bra spelare: Horde Acrono Boozt Noone Lecken Ánother Forteh Chrillie Azox Tuskatappaja Prozack Alliance Athenelól Sonny Krumy Cherez Hydra Beasteh Städerskan Davetheone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg