KuroKaktus Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Hejsan. Jag tänkte vi kunde snacka om guild wars här. Så. Hur många spelar? Själv har jag haft GW i ca: 7månader och är lvl 10 xD Slutade köra för ca: 6 ½ månad sen. Men då körde jag mest med min pvp only. Så. Skulle nån vilja köra lite med mig så adda Jacob Bergqvist som vän. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 har snart haft spelet i 2 år... spelar bara nästan bara PvP då jag har klarat all PvE och tröttnat på att farma för att få råd till elite armors osv. kör ju en del dungeons om min guild vill det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Har det men spelar inte så mycket längre.. Antagligen kommer jag börja spela GW2 när det kommer ut^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Köpte det igår och är level 7. Heter Lanso Tinuviel och är D/E. Man kan ju ändra den andra prof en gång till. Vilket andra prof är bra att ha om man har Dervsih som första? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 VA!!! Kan man? Jag undrar vad som är bra om man är warrior som första. Är warrior ranger och det är inte bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Japp. När man kommer från start ön eller något sånt. Dock bara i Faction och Nightfall tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Nicet. Men alltså. Hur gör ni när ni ska testa en ny class? Jag gör en PvP only. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 lol. Man kan ändra det hur många gånger man vill. http://wiki.guildwars.com/wiki/Main_Page http://www.pvxwiki.com/wiki/Main_Page 2 bra länkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Nicet. Men alltså. Hur gör ni när ni ska testa en ny class? Jag gör en PvP only.inte så bra att testa i PvP, har man aldrig använt den klassen innan så har man ju antagligen inga bra skills till den och kommer nog vara ganska chanslös. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Hmm. Det är klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Vrf anmäldes jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Inga snacka här trådar tack, tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg