Hoppa till innehåll

Secrethotell | Holocms - 24/7 - Möbeluppdatering |


Mobien
 Dela

Rekommendera inlägg

*borttaget* - Ett Svenskt retro för dig!

 

+ Vi använder oss utav den senaste versionen av Holograph Emulator och HoloCMS.

+ Dem senaste möblerna.

+ Habbo homes fungerar till 100%.

+ Inga problem i housekeeping, startsida eller client.

+ Du börjar med 999999 mynt.

 

- Vi kör för tillfället med version 24.

- Vissa buggar.

- Ljusdämparen krånglar i den nuvarande versionen. V26 behövs och lanseras inom kort.

 

 

*borttaget*

(l< = K.)

Redigerat av Nafrali
§3..5
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp håller med ralle till 100%..

Men lite överdrivet med 9999999 mynt lix, och det kommer ju bli hackat, men se det framåt.. det är lyckat.. :s

 

Men jag älskar det 100% :)

 

Men det hackar alot när man ska logga in..

Skulle inte tro att det blir "hackat".. :P

 

Anledningen till det hela slöa kan bero på min lina. Den är inte speciellt välutrustad. Men det kommer efter jul!

 

Edit: Vi är inte 7-8 st. aktiva moderatorer. Vi är 3 st aktiva och har än så länge 73 medlemmar. Det kommer fler då vi började sprida det idag.

 

Anledning till att du börjar med "överdrivet" mycket mynt är ju givetvis för att det skall vara gratis och att du skall kunna bygga rummen du alltid drömt om.

 

Givetvis kommer vi ha stora och små tävlingar där du kan vinna allt i från hemliga rariteter till emblem.

Redigerat av Mobien
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp håller med ralle till 100%..

Men lite överdrivet med 9999999 mynt lix, och det kommer ju bli hackat, men se det framåt.. det är lyckat.. :s

 

Men jag älskar det 100% :)

 

Men det hackar alot när man ska logga in..

Skulle inte tro att det blir "hackat".. :P

 

Anledningen till det hela slöa kan bero på min lina. Den är inte speciellt välutrustad. Men det kommer efter jul!

 

Edit: Vi är inte 7-8 st. aktiva moderatorer. Vi är 3 st aktiva och har än så länge 73 medlemmar. Det kommer fler då vi började sprida det idag.

 

Anledning till att du börjar med "överdrivet" mycket mynt är ju givetvis för att det skall vara gratis och att du skall kunna bygga rummen du alltid drömt om.

 

Givetvis kommer vi ha stora och små tävlingar där du kan vinna allt i från hemliga rariteter till emblem.

 

Abooooooow ;)

Men vrf har ni då så många Mods? dom tar väl bara ''plats''?

 

 

Ja har varit admin på 6 hotell nu precis, fast alla har blivit ''hackade'' så man blir besviken..

OM ni nån gång skulle söka nån mod/admin så skulle jag JÄTTE gärna vara :)

 

Jag är en seriös och aktiv Gubbe ;)

seriöst.. xD

 

EDIT: Stavfel.. omg..

Redigerat av Senshi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp håller med ralle till 100%..

Men lite överdrivet med 9999999 mynt lix, och det kommer ju bli hackat, men se det framåt.. det är lyckat.. :s

 

Men jag älskar det 100% :)

 

Men det hackar alot när man ska logga in..

 

Skulle inte tro att det blir "hackat".. :P

 

Anledningen till det hela slöa kan bero på min lina. Den är inte speciellt välutrustad. Men det kommer efter jul!

 

Edit: Vi är inte 7-8 st. aktiva moderatorer. Vi är 3 st aktiva och har än så länge 73 medlemmar. Det kommer fler då vi började sprida det idag.

 

Anledning till att du börjar med "överdrivet" mycket mynt är ju givetvis för att det skall vara gratis och att du skall kunna bygga rummen du alltid drömt om.

 

Givetvis kommer vi ha stora och små tävlingar där du kan vinna allt i från hemliga rariteter till emblem.

 

Abooooooow ;)

Men vrf har ni då så många Mods? dom tar väl bara ''plats''?

 

 

Ja har varit admin på 6 hotell nu precis, fast alla har blivit ''hackade'' så man blir besviken..

OM ni nån gång skulle söka nån mod/admin så skulle jag JÄTTE gärna vara :)

 

Jag är en seriös och aktiv Gubbe ;)

seriöst.. xD

 

EDIT: Stavfel.. omg..

 

Skulle det hända att vi blir "hackade" av Team (f4gg0tz) Acid eller dylikt, har vi nog med resurser att bygga upp systemet åter, åter och åter igen.

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det fungerar ju inte!

 

Det fungerar då visst! Du måste ha angivit något fel i adressfältet.

 

När jag startar hotelet (http://secrethotel.no-ip.org/client.php)så kommer en ruta upp när jag laddat drygt halva hotelet och sen kommer jag till tom sida.

 

Du har troligen råkat ut för den klassiska HC-buggen. Vi byter system idag, nu. Denna buggen skall försvinna för gott.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...