zitroz Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Hej! Jo, igår köpte jag en kakerlacka på neutrala AH:n (jag är ally) Och när jag försöker lära mig att summona den så blir jag dissconnected och jag testade att försöka sälja den på AH men då stog det att det inte gick för att jag redan har använt det! :S Vad ska jag göra? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Prövat att starta om WoW igen? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Du har lärt dig den tror jag, tryck på C, välj Pets, välj Cockroach och ta Summon, men väldigt konstigt att du bli disconnected, har du några addons? kan bero på dom. Skicka in en in-game ticket till blizzard, det gör du genom att trycka på det röda ? nere i högra hörnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Hej! Jo, igår köpte jag en kakerlacka på neutrala AH:n (jag är ally) Och när jag försöker lära mig att summona den så blir jag dissconnected och jag testade att försöka sälja den på AH men då stog det att det inte gick för att jag redan har använt det! :S Vad ska jag göra? :o Om det fortsätter efter du har kollat kan du ju alltid bara skippa den, kasta den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Kan ju vara samma sak som för mig när jag skulle summona ett mount, skickade en ticket och jag fick ett brev som det stog vad man skulle göra i. Testade några av grejerna som stog där i och när jag tog bort 3 mappar (Cache, och 2 till som jag inte kommer ihåg) så funkade det igen. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Deleta Cache mappen, kör repair på wow mapparna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 24 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Kör på mac så har ingen repair. Tack för tipsen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Ingen repair? Är mac utan wow repair? http://img206.imageshack.us/img206/2049/repairenve5.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Hände samma sak för mig idag, kontaktade GM. Man ska Disabla alla addons sen summa. Det funkade för mig iaf. ( Skulle summa Snowman Kit) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg