Hoppa till innehåll

Hjälp! Bugg! :s


zitroz
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! Jo, igår köpte jag en kakerlacka på neutrala AH:n (jag är ally) Och när jag försöker lära mig att summona den så blir jag dissconnected och jag testade att försöka sälja den på AH men då stog det att det inte gick för att jag redan har använt det! :S

Vad ska jag göra? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har lärt dig den tror jag, tryck på C, välj Pets, välj Cockroach och ta Summon, men väldigt konstigt att du bli disconnected, har du några addons? kan bero på dom. Skicka in en in-game ticket till blizzard, det gör du genom att trycka på det röda ? nere i högra hörnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Jo, igår köpte jag en kakerlacka på neutrala AH:n (jag är ally) Och när jag försöker lära mig att summona den så blir jag dissconnected och jag testade att försöka sälja den på AH men då stog det att det inte gick för att jag redan har använt det! :S

Vad ska jag göra? :o

Om det fortsätter efter du har kollat kan du ju alltid bara skippa den, kasta den :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ju vara samma sak som för mig när jag skulle summona ett mount, skickade en ticket och jag fick ett brev som det stog vad man skulle göra i. Testade några av grejerna som stog där i och när jag tog bort 3 mappar (Cache, och 2 till som jag inte kommer ihåg) så funkade det igen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...