Megaman67 Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 (redigerat) Nu är julen här och Pikachu456 har nu återvänt till forumet för skriva detta. Julen är en hälig tradition och snart är det även julafton. http://www.eikkape.com/foto_album/20060306/julen051.jpg Hur ska ert jul-lov se ut? Jag ska själv ta det lungt och spela Wii ganska mycket, även lite DS-spelande ska det bli också. Jag ska även spela lite SSBM. Och någon gång så ses vi nog på forumet. GOD JUL ÖNSKAR PIKACHU456 Redigerat 22 December 2008 av Pikachu456 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Fira jul med min familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Spela wii också faktiskt, Xbox 360, mysa med familj osv. God Jul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Spela Wii :rolleyes: Eller nåt annat :P Merry christmas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 (redigerat) Skrika. Gråta. Slå sönder saker. Se på Catoblepas-flasher (smakprov) tills ögonen blöder och jag får ett psykiskt sammanbrott. Nej, men jag ska spela. Mycket och länge. Redigerat 22 December 2008 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 jak scka sova på jul-lovet för jul-lov ee kul :cool: :cool: :rambo: :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 jak scka sova på jul-lovet för jul-lov ee kul :cool: :cool: :rambo: :rambo:Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Fira julmed familjen och åka snowboard. Oft: Vadå återvänt? Och sen stavas det HÄRLIG inte hälig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 snowboard, snowskate :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Jag ska döda nån. Nämen, ska väl inte göra så mycket, kompisarna kommer i helgen och sover här:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 vara med familjen, Smälla raketer smällare etc. spela, göra nått idiotiskt ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 As usual, jag ska vara med familjen, vara med kompisarna och sedan spela lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.