💬
Logga in
Fuska.se

Spel Som Liknar Wow

41 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej, är det nån som vet nåt spel som liknar world of warcraft ? Jag tycker att det är skojj men jag vill inte betala för att spela.

Nivå 0 · Nykomling

:lol:

↗ till inlägget

Hej, är det nån som vet nåt spel som liknar world of warcraft ? Jag tycker att det är skojj men jag vill inte betala för att spela.

Murlock eller? du kan spela det om http://www.y8.com

Klickar Där :lol:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

okej, några andra förslag ? Det går bra med spel man köper men bara man inte måste betala speltid som i wow

Nivå 0 · Nykomling

EDIT

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5
↗ till inlägget

Du kan spela WoW på scagegaming. Dom har gratis servrar...

Vad heter hemsidan ?
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad heter hemsidan ?

Det är privat server = olagligt.
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad heter hemsidan ?

Det är privat server = olagligt.

okej :(

Guild Wars, ungefär som wow och kostar inte i månaden.

Guild Wars sida

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling Moderator

Archlord, det liknar wow, det går att ladda ner spelet gratis från deras hemsida. Förut så kostade det att spela archlord varje månad, men nu så är det gratis.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10
↗ till inlägget

Guild Wars, ungefär som wow och kostar inte i månaden.

Guild Wars sida

såg skojj ut, ska kanske köpa de
Nivå 0 · Nykomling

Om du tycker WoW är kul så tycker jag du ska spela det, om man tänker efter så är det väldigt billigt, 4kr per dag, du gör annat som kostar mycket mer, te.x köper godis

Nivå 0 · Nykomling

Flyff är rätt kul om man spealr på fly for fame det är dock en privat server men spelet är ju grattis så det är la inte olagligt?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Flyff är rätt kul om man spealr på fly for fame det är dock en privat server men spelet är ju grattis så det är la inte olagligt?

Jo, vet inte hur man kan förklara det men vi säger att du tar något i en affär och ger det till någon, typ så är det olagligt tror jag.
Nivå 0 · Nykomling

hm...spel som wow...

2Moons

9Dragons

Cabal online

Conquer online

KAL online

Last Chaos

Perfect World

RAN online

Pristontal2

Rappelz

Rakion

Requiem

Shaiya

Silkroad online

Twelve Sky

Voyage Century

Rising Force online

GW kostar att köpa sen är det gratis btw.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15
↗ till inlägget

Om du tycker WoW är kul så tycker jag du ska spela det, om man tänker efter så är det väldigt billigt, 4kr per dag, du gör annat som kostar mycket mer, te.x köper godis

Ja, de förstås men jag köper inte godis varje dag. per vecka blir det ju 28kr. och jag köper inte godis varje vecka heller. Plus att jag inte får betala :(

EDIT: Tack för tipsen TheGreatest och även alla andra :D

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja, de förstås men jag köper inte godis varje dag. per vecka blir det ju 28kr. och jag köper inte godis varje vecka heller. Plus att jag inte får betala :(

Jag skulle kalla en person fattig om han inte har råd med något som kostar 4kr per dag... men du har ju bestämt själv att du inte vill betala det så
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag skulle kalla en person fattig om han inte har råd med något som kostar 4kr per dag... men du har ju bestämt själv att du inte vill betala det så

Kan ju vara svårt att förklara för föräldrarna ibland om man är 11 ^^
Nivå 0 · Nykomling

EDIT

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Varför skulle det vara olagligt att spela på scapegaming? Visst missar Blizzard en massa pengar. Men har man köpt spelet så får man ju själv bestämma var man vill spela.

För att när du gjorde ditt wow account lovade du att inte, vad var det nu, missbruka rättigheter elr nåt sånt skit :)
Nivå 0 · Nykomling

EDIT

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in