NuTc4sE Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 tror ni jag kan lira GTA IV med min: ATI Radeon X850 series, grafik kort? allt annat i min dator är prima men det e bara grafik kortet jag är lite tveksam med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Googlade runt lite på tester men hittade inget klart. Min gissning är att du skulle kunna lira på lägsta med halvmålig framerate. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Jaa du. Det kan vara lite svårt att veta om det går eller inte går med ditt grafikkort. Om det laggar för folk med ATI RADEON 9870 så borde det inte gå med något grafikkort alls... Men det beror som satg på vissa faktorer. Spelet är inte perfekt programerat och funkar inte så bra som det borde. Jag gissar på att du kan spela på dom lägsta inställningarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 tror ni jag kan lira GTA IV med min: ATI Radeon X850 series, grafik kort? allt annat i min dator är prima men det e bara grafik kortet jag är lite tveksam med. Du kanske kan starta spelet om du har tur ;) Vad har du för övriga komponenter i datorn då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 www.srtest.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 enligt srtest så kunde jag inte spela GTA4, men jag kunde inte heller spela "Kane & Lynch - Dead Men" heller enligt sidan, vilket jag egenligen kan, sidan säger att kane and lynch är för bra för min dator då jag har kunnat spela igenom hela spelet utan någåt lagg eller sånt, och jag har inte modifierat datorn på nåt sätt, så jag vet inte om man ska lita på sidan riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Med ditt grafikkort som du hade tänkt lira GTA IV med är jag tveksam mot.. Tror inte du ens lär kunna spela på lägsta inställningarna utan att det laggar mycket. Om du ens kan spela alls med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg