WASD Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Jag fick ny dator nu och jag undrar om AVG free duger som Anti Virus Program eller om jag ska "köpa" nåt och i så fall vad? Finns så mycket som är rekomenderat i ForlorN's tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Avg fungerar nog utmärkt! med tanke på att det är gratis så rekommenderar jag det! Använder själv det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Hade AVG free innan men det stog hela tiden att jag skulle ladda ner full verision. så ja palla inte de med. Tycker du ska "köpa";) Nod 32, Funkar perfekt för mig utan problem ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Har du pengarna till det så rekommenderar jag dig att köpa Nod 32. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Har du pengarna till det så rekommenderar jag dig att köpa Nod 32.Tycker jag Med....Du ska inte Ha avg för det hade jag förut på en dator och när jag gick ut på blocket så varnade den för virus och sånt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Har du pengarna till det så rekommenderar jag dig att köpa Nod 32.Tycker jag Med....Du ska inte Ha avg för det hade jag förut på en dator och när jag gick ut på blocket så varnade den för virus och sånt :S Epic fail? Då hade du la virus isf :P Men statsa på Nod 32. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Har du pengarna till det så rekommenderar jag dig att köpa Nod 32.Tycker jag Med....Du ska inte Ha avg för det hade jag förut på en dator och när jag gick ut på blocket så varnade den för virus och sånt :S Epic fail? Då hade du la virus isf :P Men statsa på Nod 32. Vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 snubben som failade stort kanske? Alltså han som sa att AVG var dåligt för han fick virus varningar på blocket... vilket han nog är den enda som har fått(han hade ju uppenbarligen ett virus på datorn). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.