Organism Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Ta kort eller säg vad du fick i julklapp? :) Jag fick en tröjja, mwahah. Och en massa pengar, kort kommer snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Vi öppnar presenter klockan 'efter maten'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Vi öppnar presenter klockan 'efter maten'.Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Har inte öppnat än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 fick 500kr + 200kr på eb games av mamma. 200kr av morfar och choklad ask :P Får av pappa sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Vi öppnar presenter klockan 'efter maten'.Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 En stor fjärrkontrol min farfar och farmor (Jävligt stor ._.) Och mina fina presenter :-) Det ligger en Bob Dylan biljett där + en Kanada flagga + ett brev. Och på brevet står det "Ett skrivbord till Viktor - köpes på mellandags rean" hohoho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Den fjärrkontrollen man ser i bakgrunden på det andra kortet, en sån har vi :o Har ni också en ganska gammal tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 fick: hörlurar, tröjja, 1000 kr. inte så mkt men ja har inte varit en duktig pojk i år xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 "Bara" pengar och godis, är nog helt nöjd. Datorn får jag senare kanske. @Rullis - Biljetter till en Bob Dylan konsert? Me want! :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 [orgasm]Steelseries SIBERIA headeset[/orgasm] Ipod nano 8gb, ville inte ens ha lol :P Böcker (ca 2500 sidor fantasy, ja, jag läser jävligt mycket :)) Pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 fick: hörlurar, tröjja, 1000 kr. inte så mkt men ja har inte varit en duktig pojk i år xD Fick lika ''lite'' julklappar som dig men du fick iallafall mer pengar så var glad ;) Fick: Axe Click (spray och dusch) En fönsterlampa :blink: 550 kr Sen så ska jag få en sak till lite senare Av min pappa får man aldrig några julklappar så :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.