Denisb Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Ja men prova att compile i RSBOT mappen. I mappen finns det en sak som står compile. Kör den och säg till om det funkar eller om du får errors. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzion Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 tack, nu funkade det, synd bara att den inte kan begrava ben, men jaja, kan döda andra monster än al-kharid guards nu iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oxnydude Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 (redigerat) Hej när jag startar Run non-members så kommer det bara till laddnings rutan, har haft igång det innan men när jag stängde ner och starta igen för att det kom en Server Update på runescape så vill det inte fortsätta till inloggnings rutan. Några ideer vad som har gått snett? :P Oh ja glömde att berätta att det står såhär Output Stream ] error_game_js5connect_outofdate. Kanske gör det lättare att verifiera felet :D Redigerat 25 Februari 2009 av Oxnydude Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 tack, nu funkade det, synd bara att den inte kan begrava ben, men jaja, kan döda andra monster än al-kharid guards nu iaf. Va bra men om du vill att den ska kunna begrava ben och så måste man köpa V2.0 RuskisFighter. Och till Oxnydude vet ej prova RSBot forumet om det är uppe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oxnydude Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 funkar allas rsbot förutom min? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Hur laddar man ner en sak då? hittar inte det.. och den länken funkar visst inte (har reggat mig) Och på forums står det man ska köpa o.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Hur laddar man ner en sak då? hittar inte det.. och den länken funkar visst inte (har reggat mig) Och på forums står det man ska köpa o.o Nejnej, RSBot behöver man inte köpa, men det finns script's som folk säljer, men många script's är gratis. Finns även VIP som man kan köpa. http://rsbot.org/vb/showthread.php?t=35 > Ladda ner det därifrån. funkar allas rsbot förutom min? :D RSBot var utdated, jag har uppdaterat mitt inlägg, ladda ner den nya, så funkar allt perfekt! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Har det kommit nya anti randoms som klarar av att välja reward? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Har det kommit nya anti randoms som klarar av att välja reward? Tror inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Auto log in har tydligen fuckat sig iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Auto log in har tydligen fuckat sig iaf. Blir så ibland, skaffa en ny eller så kan du bara vänta tills den fixar sej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Hur får man autologin att funka? håller på med SmartPC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg