knark Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Köp inte Aerosmith, köp 3:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Köp inte Aerosmith, köp 3:an.Har redan beställd GH3 den kommer på onsdag har jag för mig. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Köp inte Aerosmith, det suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Köp inte Aerosmith, det suger. Han har reedan fått svar + att han redan skaffat GH3.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 köp GH 3 eller GH WT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 köp GH 3 eller GH WT HAN HAR REDAN FÅTT SVAR!!1!1!elevenoneP12syndrome!1!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 *instick* Guitar Hero är väl ändå inte ett spel med bara ROCK? Okej, vissa låtar är rock men spelen har ju en bred variation. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 *instick* Guitar Hero är väl ändå inte ett spel med bara ROCK? Okej, vissa låtar är rock men spelen har ju en bred variation. *instick* Aerosmith är ett rockband :P . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 *instick* Guitar Hero är väl ändå inte ett spel med bara ROCK? Okej, vissa låtar är rock men spelen har ju en bred variation. *instick* Aerosmith är ett rockband :P . Men dom rockar inte :) Mer som enya i mina öron :D Tänkte mer på WT när jag skrev =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 *instick* Guitar Hero är väl ändå inte ett spel med bara ROCK? Okej, vissa låtar är rock men spelen har ju en bred variation. *instick* Aerosmith är ett rockband :P . Men dom rockar inte :) Mer som enya i mina öron :D Tänkte mer på WT när jag skrev =D Citerar rubrik mr. Dez :P "Guitar Hero Aerosmith!, Sak jag köpa det? problemet e att jag gillar inte så mkt rock!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 *instick* Guitar Hero är väl ändå inte ett spel med bara ROCK? Okej, vissa låtar är rock men spelen har ju en bred variation. *instick* Aerosmith är ett rockband :P . Men dom rockar inte :) Mer som enya i mina öron :D Tänkte mer på WT när jag skrev =D Citerar rubrik mr. Dez :P "Guitar Hero Aerosmith!, Sak jag köpa det? problemet e att jag gillar inte så mkt rock!" Jag räknar inte Aerosmith som rock, alltså kan man inte säga att man inte vill ha det om man inte gillar rock :) Imo iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Dezen och henke! det var länge sen. btw så är det ett rockband :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg