1996 Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 När karusellerna sover. :) :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 den där va den nu heter uhmm....... caspar i nudendalen elr nått e bäst :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Förr fanns det jävligt bra julkalendrar. Nuförtiden är det ju bara misslyckade försök till dagis-humor. Men bäst, ja, jag ska säga att jag älskade "Petsson och Findus". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 När karusellerna sover (Jag spelade huvudrollen Jack.) Mysteriet på Greveholm Kaspar i nudådalen julens hjältar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 När karusellerna sover (Jag spelade huvudrollen Jack.) Du är 13 år, och "När karusellerna sover" spelades in 1998, och då var du bara tre år. Lysande insats för att vara tre, jag hade inte kunnat spela en 12-åring vid barnsben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) Diesel Råttor och Sjömansmöss,och Skägget i Brevlådan. Redigerat 30 December 2008 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 När karusellerna sover (Jag spelade huvudrollen Jack.) Du är 13 år, och "När karusellerna sover" spelades in 1998, och då var du bara tre år. Lysande insats för att vara tre, jag hade inte kunnat spela en 12-åring vid barnsben. Ja men asså det blev nått fel när jag registrerade mig här.. jag är egentligen 20 år och när jag var med i julkalendern så var jag 11-12 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Sorry, skojade bara lite :) är ingen skådespelare men vill gärna bli det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Julens hjältar och Mysteriet på Greveholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Mumintrollen! : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dyomal Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Mysteriet på greveholm, förra årets (2008's) sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Jag såg inte När karusellerna sover... Vad handlade de om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.