JonteFire2 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Jag såg inte När karusellerna sover... Vad handlade de om? Den handlade om pojken jack som i första avsnittet träffade en hund som sprang över ett träd som hade fallit omkull och det ledde till liseberg som var vinterstängt. och där inne träffar han bl.a målaren manfred, kaninen, trollkarlen. men julkalendern fälldes för smygreklam för Liseberg :P Men jag tycker att den var jättebra. Fast skådespelarna var väldigt dåliga. Men ändå tkr jag att den är skitmysig att titta på :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Jul i Kapernaum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Kommer faktiskt inte ihåg så många men om jag måste välja så får det nog bli den där med råttorna på skeppet. Kommer inte ihåg vad den hette x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Alla andra förutom Mysteriet På Greveholm och när Karusellerna Sover är ju så töntiga att man skäms... När jag var liten så satt jag typ o kolla på Mysteriet På Greveholm varenda dag xD (Jag fick vhs-variationen)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Kommer faktiskt inte ihåg så många men om jag måste välja så får det nog bli den där med råttorna på skeppet. Kommer inte ihåg vad den hette x) Dieselråttor och sjömansmöss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Allram Eest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Allram Eest.Haha. det är en av dem som suger hårdast!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ramone Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Dieselråttor och Sjömansmöss är nog den roligaste tycker jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.