Xib Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Undrar om jag kan lämna in min gc till ebgames/GAME eller nån spel affär och få lite cash?? :rolleyes: Gc + 5 spel?? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Tror jag nog, men för ett begangat så vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Undrar om jag kan lämna in min gc till ebgames/GAME eller nån spel affär och få lite cash?? :rolleyes: Gc + 5 spel?? :P En gissning vore lite över 1000 kr, det beror också på vilket skick den är i och vad för spel du ska lämna! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 om du lämmanr in det på game kommer du knappt få 500 kr jag skulle lämmna in mitt och jag har följande 4 dosor 4 minneskort 24 spel och två förlängnings sladar varav två av dosorna är trådlösa. alla spelen var i bra kondition men jag skulle bara få 1200 kr. jag tycker inte det är värt att sälja en gamecube för man får ingenting för det. sälj den inte men om du tvunget måsye så ska du sälja den separat. jag fick 1500 för bara spelen och 1200 för dosorna när jag sålde separat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Undrar om jag kan lämna in min gc till ebgames/GAME eller nån spel affär och få lite cash?? :rolleyes: Gc + 5 spel?? :P För det får du inte över hundralappen på GAME eller liknande. Sälj på Blocket istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Undrar om jag kan lämna in min gc till ebgames/GAME eller nån spel affär och få lite cash?? :rolleyes: Gc + 5 spel?? :P Dom tar inte ens emot det på Ebgames eller GAME, sälj det på blocket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 game tar väll emot spel?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 game tar väll emot spel?? Ja, men de ger knappt några pengar för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Gamestop säljer ju fortfarande GC-spel, men inte GAME. :huh: Bytte Final Fantasy Crystal Cronicles häromdagen för 70 spänn ungefär på Gamestop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Jag föreslår Blocket, där kan du nog få lite mer ;d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg