Hoppa till innehåll

Dina Teckningar


Friday
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Darkshiver

Vikansikte, här är ansiktet under den vikta delen, fotar den övre om en vecka :)

Kanske inte det snyggaste på hela fuska, men w/e fick VG/MVG för just den här delen, nästa del är ett likadant ansikte, lite längre hår, och mer piercingar o sånt :3

post-75990-1241624657_thumb.jpg

post-75990-1241624661_thumb.jpg

post-75990-1241624666_thumb.jpg

Redigerat av Darkshiver
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 178
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Vikansikte, här är ansiktet under den vikta delen, fotar den övre om en vecka :)

Kanske inte det snyggaste på hela fuska, men w/e fick VG/MVG för just den här delen, nästa del är ett likadant ansikte, lite längre hår, och mer piercingar o sånt :3

MVG?! Hur enkelt är det inte att få betyg på din skola? ;P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vikansikte, här är ansiktet under den vikta delen, fotar den övre om en vecka :)

Kanske inte det snyggaste på hela fuska, men w/e fick VG/MVG för just den här delen, nästa del är ett likadant ansikte, lite längre hår, och mer piercingar o sånt :3

MVG?! Hur enkelt är det inte att få betyg på din skola? ;P

 

Det var väl taskigt sagt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Vikansikte, här är ansiktet under den vikta delen, fotar den övre om en vecka :)

Kanske inte det snyggaste på hela fuska, men w/e fick VG/MVG för just den här delen, nästa del är ett likadant ansikte, lite längre hår, och mer piercingar o sånt :3

MVG?! Hur enkelt är det inte att få betyg på din skola? ;P

 

Det var väl taskigt sagt.

 

Nej. Inget illa mot din bild DS (den e jätte fin (; ) men det är bara det att man måste göra lite mer avancerade saker för att uppfylla VG/MVG målen i min skola. Redigerat av FridayPanda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pga att min tumme skadades när jag var liten så e den lite för kort så (nån centimeter) så rita har aldrig varit min saken riktigt. Däremot så tyckte jag att paint var ganska kul ett tag och den här gjorde jag för typ två år senpost-61977-1241707488_thumb.jpg

 

Inte MVG matrial direkt men jag palla inte göra så noga då och sen sluta jag med det =P

 

(ska föreställa min reaktion till 2G1C :P )

Redigerat av knipan64
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vikansikte, här är ansiktet under den vikta delen, fotar den övre om en vecka :)

Kanske inte det snyggaste på hela fuska, men w/e fick VG/MVG för just den här delen, nästa del är ett likadant ansikte, lite längre hår, och mer piercingar o sånt :3

MVG?! Hur enkelt är det inte att få betyg på din skola? ;P

Det var väl taskigt sagt.

 

Nej. Inget illa mot din bild DS (den e jätte fin (; ) men det är bara det att man måste göra lite mer avancerade saker för att uppfylla VG/MVG målen i min skola.

 

För att vara ärlig tycker jag det är ganska taskigt att säga att någons bild är inte värt betyget den fick.. <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ta bild på en MVG teckning jag gjorde på bilden nästa måndag. ^^ (Gjorde den i typ 5h)

Börjar på en i PS nu så det kommer en senare. :)

Öhhh, nästa måndag?

 

hAN MENAR ATT HAN GJORDE DEN FÖRRA KANSKE :P

fAST JAG VET JU INTE xd mEN VI FÅR HOPPAS ATT DEN E SNYGG DÅ ;d

 

Jag menade att jag kunde ta kort måndan efter men jag hade glömt och göra det. Sorry för stavningen då ni inte förstog vad jag menade. Var lite "flummig" men iaf här kommer bilden. :D

post-18587-1241720560_thumb.jpgpost-18587-1241720583_thumb.jpg

Mina skillz e inte direkt så bra men det var iaf det bästa hittils från mig tycker jag då. Ny teckning med träd kommer när den är klar. (Kommer dock ta ett tag efterssom jag använder massivt med detaljer just nu. :P)

 

På min skola är vår bildfröken typ helt grym. Vi får ha godis, dricka när vi är på lektionen. Hon bryr sig inte om man kommer för sent. Hon låter oss gå typ 1h tidigare=mer fritid. *Yeey* Man behöver inte direkt göra så mkt för att kunna komma upp i VG/MVG nivån alltså. ;) "Riktat mot FridayPanda"

Redigerat av fimpen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vikansikte, här är ansiktet under den vikta delen, fotar den övre om en vecka :)

Kanske inte det snyggaste på hela fuska, men w/e fick VG/MVG för just den här delen, nästa del är ett likadant ansikte, lite längre hår, och mer piercingar o sånt :3

MVG?! Hur enkelt är det inte att få betyg på din skola? ;P

Det var väl taskigt sagt.

Nej. Inget illa mot din bild DS (den e jätte fin (; ) men det är bara det att man måste göra lite mer avancerade saker för att uppfylla VG/MVG målen i min skola.

 

För att vara ärlig tycker jag det är ganska taskigt att säga att någons bild är inte värt betyget den fick.. <_<

 

Det har jag aldrig sagt. Jag blev bara förundrad över hur den bilden fick MVG eftersom på min skola krävs det att man använder mer avancerade tekniker för att kunna uppfylla MVG mål. Därför skrev jag också "Hur enkelt är det inte att få betyg på din skola?"
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Vikansikte, här är ansiktet under den vikta delen, fotar den övre om en vecka :)

Kanske inte det snyggaste på hela fuska, men w/e fick VG/MVG för just den här delen, nästa del är ett likadant ansikte, lite längre hår, och mer piercingar o sånt :3

MVG?! Hur enkelt är det inte att få betyg på din skola? ;P

 

 

 

 

 

...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...