Gäst Member Skrivet 27 December 2008 Rapport Skrivet 27 December 2008 (redigerat) Jag vill precis inte ha ett "lyx" hus. Det blir någon vila av något slag. Den kommer väl vara helt okej. Kommer dock köpa den i USA. Då jag flyttar hemifrån när jag blir arton år gammal, och skaffar mig en villa. Redigerat 27 December 2008 av Member Citera
MrTast Skrivet 27 December 2008 Rapport Skrivet 27 December 2008 (redigerat) Jag vill precis inte ha ett "lyx" hus. Det blir någon vila av något slag. Den kommer väl vara helt okej. Kommer dock köpa den i USA. Då jag flyttar hemifrån när jag blir arton år gammal, och skaffar mig en vila. EDIT Redigerat 27 December 2008 av Gnotchi Citera
Gäst ponta500 Skrivet 27 December 2008 Rapport Skrivet 27 December 2008 Jag blev utkörd av polisen ur mitt hus :( Jag bodde under en parkbänk, men nu bor jag i en trökojja xD du hur kan du ha internet om du bor där så hur skriver du Citera
Aircondition Skrivet 27 December 2008 Rapport Skrivet 27 December 2008 Jag blev utkörd av polisen ur mitt hus :( Jag bodde under en parkbänk, men nu bor jag i en trökojja xD du hur kan du ha internet om du bor där så hur skriver du Han går ju till biblioteket, såklart. F.ö. har jag nog aldrig funderat på var jag skulle vilja bo, det lär väl bli en billig lägenhet först. Citera
Garone Skrivet 27 December 2008 Rapport Skrivet 27 December 2008 En enkel lägenhet. Jag kan leva utan lyx. Citera
Gäst Mîhker Skrivet 27 December 2008 Rapport Skrivet 27 December 2008 Ett hus med: säng, dator + internet och... vad mer.. ja det var väl allt :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.