asabrasa Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 ok så här var det vi hade lan i torsdags och jag somnar lätt och då har vi tradition att j*vlas med den sovande men den här gången gick dem för långt. dem rakade av mig håret. /kanske inte låter så allvarligt men jag hade sparat ut håret i fem år för att kunna göra dreadlocks av det men nu går det ju inte. så jag vill ha en bra hämnd för min kusin och två kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 f*n va taskigt =/ Rekommenderat att byta kompisar lol, dessa vet tydligen inte var gränsen går (Det de gjorde kan du faktiskt anmäla dem för). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Kom upp bakom dem och raka av dem en bit av håret. Ser helt dumt ut XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 (redigerat) bor dom i lägenhet eller villa? behöver veta det för att smida lite planer åt dig. Redigerat 27 December 2008 av Svetsloppan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Kom upp bakom dem och raka av dem en bit av håret. Ser helt dumt ut XD Oyeah! The " Jackass " number! ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Kom upp bakom dem och raka av dem en bit av håret. Ser helt dumt ut XDVad är du för person egentligen?! Vax is da shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 drick er fulla fast du dricker lite så du inte blir full sen klipper du av håret gjör bara det här om ni är över 18 år eller spreya dom på ryggen med färg detta kan du gjöra under 18år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Ouh. Byt polare, j*vlas på alla tänkbara sätt, klipp sönder nåt plagg, fixa med deras skor, gör samma sak mot dem, fast du snaggar bort lite och klipper hejvilt..utan att dem märker det givetvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Om dom gör sådär, är dom inte dina kompisar. Mitt tips är att lämna dom och börja umgås med annat folk istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Skulle bankat skiten ur dom alla tre, f*n 5års sparande åt h*lvete? Vad f*n tänker folk med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Ägga deras hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Hämnd föder ännu mer hämnd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.