Siyuro Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Någon som vet hur mycket en expert (som t.ex Patrik Ekwall) tjänar, har nämligen alltid undrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Maila till dem och fråga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 De bästa får väl typ 10 milj dollar om året Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 De bästa får väl typ 10 milj dollar om året 10 miljoner dollar om året?! .. skrattretande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 De bästa får väl typ 10 milj dollar om året 10 miljoner dollar om året?! .. skrattretande Men så är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 De bästa får väl typ 10 milj dollar om året 10 miljoner dollar om året?! .. skrattretande Men så är det LoL, skulle inte tro det. Det där är snarare vissa av spelarnas löner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 De bästa får väl typ 10 milj dollar om året 10 miljoner dollar om året?! .. skrattretande Men så är det LoL, skulle inte tro det. Det där är snarare vissa av spelarnas löner. ca 60 miljoner kronor? Sure, det finns spelare med högre löner också. MEn en månadsinkomst för en äkta fotbollsexpert ligger kanske runt...100 --> 250 000 kr skulle jag tro, + lite mindre inkomster på småjobb här och där. Annars kan du maila SLadja Osmanagic eller Patric Ekwall och fråga på ett ungefär vad dem/f-experter tjänar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Ekwall är inte en fotbollsexpert. Han är en idiot som spenderar alldeles för mycket pengar på håret. Men well, fotbollsexperter, tjänar alldeles för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Finns olika fotbollsexperter, alla är inte lika bra heller. Men om du verkligen vill veta hur mycket ett fotbollsexpert tjänar, så tror jag en fotbollsexpert tjänar runt 40 miljoner kronor om året. Inte mer eller mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Finns olika fotbollsexperter, alla är inte lika bra heller. Men om du verkligen vill veta hur mycket ett fotbollsexpert tjänar, så tror jag en fotbollsexpert tjänar runt 40 miljoner kronor om året. Inte mer eller mindre. Och var får du de siffrorna från? För i mina öron låter det som en j*vla massa bullshit. En fotbollsexpert tjänar väl inte alls så mycket, men det är ändå en j*vla massa pengar för j*vla lite jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Finns olika fotbollsexperter, alla är inte lika bra heller. Men om du verkligen vill veta hur mycket ett fotbollsexpert tjänar, så tror jag en fotbollsexpert tjänar runt 40 miljoner kronor om året. Inte mer eller mindre. Coolt, jag såg en flygande gris flyga förbi mitt fönster precis. OnTopic; Jag tror dom tjänar som dom flesta andra. 25-35000kr i månaden före skatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Finns olika fotbollsexperter, alla är inte lika bra heller. Men om du verkligen vill veta hur mycket ett fotbollsexpert tjänar, så tror jag en fotbollsexpert tjänar runt 40 miljoner kronor om året. Inte mer eller mindre. Och var får du de siffrorna från? För i mina öron låter det som en j*vla massa bullshit. En fotbollsexpert tjänar väl inte alls så mycket, men det är ändå en j*vla massa pengar för j*vla lite jobb. Tror faktiskt de tjänar så mycket, dock inte helt säker om det är mindre. Jag sa inte heller att det var precis "det" priset. De kanske tjänar 2 miljoner kronor då. Men dock så säger jag det, så att jag slipper bråka i forumet. De tjänar mycket mer som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.