Hoppa till innehåll

Hur Mycket Tjänar En Fotbollsexpert?


Siyuro
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Mangekyoucake

De bästa får väl typ 10 milj dollar om året

10 miljoner dollar om året?! .. skrattretande

Men så är det

 

LoL, skulle inte tro det. Det där är snarare vissa av spelarnas löner.

 

 

ca 60 miljoner kronor?

 

Sure, det finns spelare med högre löner också.

MEn en månadsinkomst för en äkta fotbollsexpert ligger kanske runt...100 --> 250 000 kr skulle jag tro, + lite mindre inkomster på småjobb här och där.

 

Annars kan du maila SLadja Osmanagic eller Patric Ekwall och fråga på ett ungefär vad dem/f-experter tjänar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns olika fotbollsexperter, alla är inte lika bra heller.

 

Men om du verkligen vill veta hur mycket ett fotbollsexpert tjänar, så tror jag en fotbollsexpert tjänar runt 40 miljoner kronor om året. Inte mer eller mindre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns olika fotbollsexperter, alla är inte lika bra heller.

 

Men om du verkligen vill veta hur mycket ett fotbollsexpert tjänar, så tror jag en fotbollsexpert tjänar runt 40 miljoner kronor om året. Inte mer eller mindre.

Och var får du de siffrorna från? För i mina öron låter det som en j*vla massa bullshit.

En fotbollsexpert tjänar väl inte alls så mycket, men det är ändå en j*vla massa pengar för j*vla lite jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns olika fotbollsexperter, alla är inte lika bra heller.

 

Men om du verkligen vill veta hur mycket ett fotbollsexpert tjänar, så tror jag en fotbollsexpert tjänar runt 40 miljoner kronor om året. Inte mer eller mindre.

Coolt, jag såg en flygande gris flyga förbi mitt fönster precis.

 

OnTopic; Jag tror dom tjänar som dom flesta andra. 25-35000kr i månaden före skatt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns olika fotbollsexperter, alla är inte lika bra heller.

 

Men om du verkligen vill veta hur mycket ett fotbollsexpert tjänar, så tror jag en fotbollsexpert tjänar runt 40 miljoner kronor om året. Inte mer eller mindre.

Och var får du de siffrorna från? För i mina öron låter det som en j*vla massa bullshit.

En fotbollsexpert tjänar väl inte alls så mycket, men det är ändå en j*vla massa pengar för j*vla lite jobb.

 

 

Tror faktiskt de tjänar så mycket, dock inte helt säker om det är mindre. Jag sa inte heller att det var precis "det" priset.

 

De kanske tjänar 2 miljoner kronor då. Men dock så säger jag det, så att jag slipper bråka i forumet. De tjänar mycket mer som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...