Hoppa till innehåll

Animal Crossing Tråden!


Pachu
 Dela

Rekommendera inlägg

Är det någon som snabbt vill summera upp vad detta är för spel och vad det går ut på?

Du lever i en liten by där du är fri till att göra ungefär vad du vill. Det finns runt 10 grannar, och några viktiga byggnader (t.ex. Tom Nooks affär). Spelet använder klockan väldigt mycket. Det roligaste med spelet är nog att köra online.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Louice86

Friendcode: 4682-4631-7291

Namn: Sara

Stad: Majorna

 

Adda mig så kan vi sedan bestämma tid om du skickar PM (;

din freind code verkar incorrect.

 

Inkorrekt? Isåfall gör du fel eftersom det är många som har kunnat träffa mig genom den koden.

 

 

Har oxå försökt lägga till dig med denna kod. Men de säger att det är en inkorrekt kod du angivit.

Kanske din friend roster är full eller så är det fel kod du skrivit här??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 månader senare...
  • 1 år senare...
  • 4 månader senare...
  • 2 veckor senare...

Här kan vi diskutera allting som har med Animal crossing: Lets go to the city att göra. Här kan vi byta freind codes o.s.v . Någon som har spelet?

Jag har animal crossing let's go to the city! Några är jobbiga för dom blir typ kära i mig eller nåt. Jag bara "han är läskig, han ska flytta härifrån", men mina syskon ba' "NÄÄÄ!" så då måste dom äckliga asen bo kvar bara för det <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här kan vi diskutera allting som har med Animal crossing: Lets go to the city att göra. Här kan vi byta freind codes o.s.v . Någon som har spelet?

Jag har animal crossing let's go to the city! Några är jobbiga för dom blir typ kära i mig eller nåt. Jag bara "han är läskig, han ska flytta härifrån", men mina syskon ba' "NÄÄÄ!" så då måste dom äckliga asen bo kvar bara för det <_<

 

??? och det behöver vi veta. Jag tycker de flesta är gulliga Redigerat av Ardon111
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här kan vi diskutera allting som har med Animal crossing: Lets go to the city att göra. Här kan vi byta freind codes o.s.v . Någon som har spelet?

 

Jag har animal crossing let's go to the city! Några är jobbiga för dom blir typ kära i mig eller nåt. Jag bara "han är läskig, han ska flytta härifrån", men mina syskon ba' "NÄÄÄ!" så då måste dom äckliga asen bo kvar bara för det <_<

 

??? och det behöver vi veta. Jag tycker de flesta är gulliga

 

Ja dom flesta ja. Men en som hette Costoeu eller nåt va läskig p.g.a det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...